Full Huse


פרקים להורדה

מדינה:קוריאה

ז'אנר: קומדיה רומנטית
שנת שידור: 2004
לדרמה 16 פרקים

תורגם באדיבותה של סמדר מקבוצת
Sub East Asia
 
האן ג'י יון, תסריטאית שאפתנית, מתגוררת בבית שנקרא "בית מלא" שנבנה על ידי אביה המנוח.
יום אחד, שני החברים הכי טובים שלה מערים עליה  שהיא זכתה בחופשה ללא תשלום.
בזמן שהיא נמצאת רחוק, הם מוכרים את ביתה.
על המטוס, היא פוגשת שחקן מפורסם בשם לי יאנג-ג'ה.
דרך אירועים קומיים, הם מכירים במהלך חופשתה, וכשהיא חוזרת,
היא מגלה שהבית שלה כבר נמכר לו.
הם נאלצים לחיות יחד ומכאן מתפתחת לה האהבה…

%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93-4

 

 

https://mega.nz/#F!RhUUACCA!v7gNeSoxWa_94hsYAbxeig

40 תגובות

  1. אמ…סליחה אם אני מפריעה או משהו פשוט ניסיתי להיכנס לקישור וזה מראה שהוא לא קיים וראיתי שיש כבר תגובה דומה שנכתבה לא מזמן והגבתם שהכל בסדר, אז אפשר עוד קישור או משהו?

    אהבתי

  2. שנתיים לפני הסדרה. האודיו b8FREjrqv2o
    6 דקות וקצת שמרגיש כמו הופעה שלמה D45qGQ6Ehfg היה פעם דבר כזה מעודדות עם פומפונים במשחקי ספורט בקוריאה בכלל?
    והיו תצוגות אופנה בליווי מוסיקה בפלייבק? רק שזה בכלל רעיון שלו וקו שלו, ככה זה כשאתה עצמאי בשטח, השמיים הם לא הגבול D45qGQ6Ehfg

    אהבתי

    • איזה פצצה הבחור. כולו בן 20 ונראה בגיל סוקי 15.. איזה ביצוע נונשלאנטי כאילו יצא ככה מבטן אמו.. רוקד ושר. קצבי ומוכשר אש. והאודיו נשמע בכלל הקלטה מכמה שנים קדימה. שזה לא נתפס. והמופע במגרש וואו איזה דבר. נעצרה לי הנשימה. כולם קטעים לשמוע שוב ושוב לראות ולרקוד. אי אפשר להישאר על הכיסא 🙂 !!! ואיך זה שנתתי לו להשמט אז? קוריאה מלכות.

      אהבתי

  3. כמה פעמים כיוונתי שוב? את הרי יודעת שאם הגדרתי "מרציפן" שלא השתמשתי עדיין אנו עוברים ספרה שזה אסור לחכות כי מותאם בול למצב שהיית בו ובכלל אם חזרתי על ההכוונה עוד יותר ברור שיש לטוס. עכשיו תסבירי למה התכוונת שנתת לו להישמט "אז"? כשחפרת עליו או כשהפניתי? אינמצב שהיית מגיעה "אז", זה עלה לי אך ורק כששלחת לי את STAR TING שכמו שהסברתי נראה זהה למה שהכרתי אבל שלף את זה איתו מהיוטיוב כי הכיל את שם השיר! ומשם לשאר…
    זה המרציפן הראשון רק כי בול מול סוקי, אהבתי את של סוקי פי כמה כי הקול החמאתי שלו, התקשורת עם הקהל והפרצוף הילד-חומד עשו את זה בגדול.

    המרציפן השני, מה שריין עושה על המגרש, כל מה שנכתוב לא יספיק! אבל גם עם STEPHANIE פיספסת כי שלחתי לך אותה ממש ככה פרועה משוחררת וצעירה בתחילת דרכה. בסרטון האחרון ששמתי בשורת הסרטונים שלה.
    ומה אנחנו למדים מכל זה כולל סופר ג'וניור? שמה שגרם להם להתפרסם שווה כמה מונים ממה שעשו בהמשך, עם כל הכבוד להפקות הענק ולהתמקצעות מבחינת נקיון קווי ההופעה, אין על הכשרון הגולמי במקרה של פצצות כשרון ברמה כזו. וזה אומר שלהבא כשנתעניין במשהו, במקום לחפור ולהתחפר עד שיוטיוב יבין מה אנחנו רוצים, פשוט נקיש שם+שנה, כל פעם קודמת אחורה, יהיה יותר יעיל.

    ומה עוד ראינו? ששוב סוקי כיוון אותנו ישר לאן שהכי שווה! אינמצב שזה היה נגלה לעינינו אחרת!
    אהבתי מאוד את החדש, כבר רך ודומה לשל סוקי אבל סורי הוא עדיין בשיר הזהה ספציפית הכי הכי. בלי קשר גם ריין יותר רך כבר בראשון לעומת עצמו וגם מאוד אהבתי לראות אותו אחר שם. לי לא עלה כזה ונראה שחיפשת לפי שם השיר כי כבר כל דבר גורם לך לרצות להשוות ביצועים לאורך השנים נכון? ואז כבר עולים עוד שגם כן לא עלו לי קודם ולא ברור למה כי חדשים, מלבד הערכה גדולה לריין והנאה גדולה מביצועיו, עד כה כלום לא גרם לי לצפייה חוזרת ככה פרט כמובן ל LA SONG. סוקי פשוט צינור, שליח. ושלא תחשבי שסיימנו עם ההפתעות ממנו, בנתיים רק תדמייני אותו עושה את השיר השני מהמגרש, כפרגיון שמשתטה בחדר הרדיו…

    וכרגיל גם צחוקים, הנה בעיות של רקדנים: הראשון קורע, או שלא EOMOSHU8m4c
    השני כבר סיפור אחר לגמרי k3FVAGI-zAY תגובת הסובבים קורעת יותר מהמקרה עצמו, הם מתנהגים כאילו מדובר ב"אוצר הלאומי" LOL נשפכתי מהם וגם הנוכחים בכו מרוב תחוק בעוד בקודם התאמצו להצחיק אף שחביב לראות את ריין נבוך. קורע ברמות זה לא.

    אהבתי

    • המנתב מתי איך ואת מי מגלים. ריין התכוונתי שבשנים הקודמות כשהייתי בגילוי ראשוני של הקייפופ והתביתתי על שופר ג'וני SJ כך הם מבטאים את שמם החמודים האלה ליטוק ביחוד כך מתבטא.. כשראיתי משהו עם ריין ונהניתי מהכישרון הקצבי ועוד. לא המשכתי לבדוק לגביו .כל דבר מתאים לזמן אחר. עכשיו נכון, מה שהבאת לפי השירים ושירים נוספים בדקתי ונהניתי. אם מחר אמשיך? לא בטוחה למרות ההתלהבות. כך עם סטפני. יש מה שמזיז יותר ופחות בריקוד. הכל כיף אבל לא הכל יקפיץ. החומר שהבאת היום היה הפתעה מאוד משמחת. ובטח שסוקי בהופעה המקבילה הרס ברמות אחרות שאין לתאר ולא משווה.. כאן ההפתעה הייתה השיר שאהבתי הקצב והאופן בו הוא מבצע בן עשרים שנראה נער צעיר משחק בלשיר ולרקוד .. יש אוקיינוס חומרים שבאופן אוטומטי ארוץ אליהם לפני הכל ואת יודעת על מה אני מדברת. שנים קודם חפרתי על רקדנים ולהקות מחול .היום מאוד נהניתי אבל לא רצה חוץ מסוקיון שהכל רוצה וריקוד.. את יודעת.צדקת בתאור שני הסרטונים האחרונים.. ומכירה תוכניות כאלה מבזמנו היצו'ל ועוד.היום אין סיכוי שאסתכל. לא הבנתי את המשפט"אהבתי מאוד את החדש, כבר רך ודומה …." למה מייחסת? וההכוונה לכאן שלא פעלה חח עייפות חסרת מיקוד שלי .

      אהבתי

  4. את השני (JYP) הכרתי בקטנה, אגבי שעלה פעם וזהו, זכור לי רק בגלל פרצוף הקוקר ספנייל וכי נראה מאוד מבוגר וכן דיי שנוי במחלוקת כאמן למרות שהוזמן לאירועים רשמיים והבנתי שמחזיקים ממנו מאוד. לא היה לי מושג שהוא כזה מלך, ריין הופיע יחד עם 2PM במה שנקרא JYP NATION שזה ככל הנראה משהו שעושים רק לגדולים שבגדולים (גם לסוקי עשו או ששם זה לא הייתה תכנית כזו אלה סתם כינוי שאוהדים אימצו לערוץ עבורו, לא בטוח ובכלל שימי לב כל אימת שציינתי ככל הנראה או ביטויים דומים שלא לקבע עמדה). מה שמעניין כאן זה ההתחלה שאם ראית "ספר המשפחה" אמור להזכיר לך את התיפוף המסורתי שמתבצע בדומה למה שרואים כאן, כשהאדם המתופף נמצא בין המשטחים שסביבו ומתופף תוך ריקוד, אם כי אז זה היה באמצעות כלים. חבל שזה כאן חלקי וקצר הוא יכל להוציא מעצמו יותר בקטע הזה לפי מה שהפגין בהמשך ודווקא הקטע הזה תפס אותי.
    והנה מה שלא שמתי קודם כי חשבתי שרוצה לעצור עם ריין ולא שאלתי אם לא נוח לך לפרט כמו שאני רוצה שתכבדי אצלי 🙂
    בכל מקרה אם תחליטי לפרט זה בהחלט מתאים לכאן ולא לשם. וגם בכל מקרה תמיד שמתי רק מה שיוצא-יוצא-יוצא דופן גם אם כבר לא ברור לי איפה ואם נשארה דופן שתגן עלינו:
    הכינוי: פשששש!!!! 5:12 ועד הסוף! p661az8O0-Q אבל ממש לא לוותר על שאר הסרטון אלה אם הבנתי נכון שעצרת מלראות כל מה ש"סתם מעולה" שלו.
    ויצירת אמנות נפלאה מתחבאת בין שאר הבלתי רגיל שבמקטע הבא: 1:15:10 לפחות עד 1:25:00 שאותו שיר (הקודם המיוחד ושונה כל כך) מסתיים וקצת מדבר איתם  3GqBFh5oa_I , אולי יש עוד פה, זה רק מה שדגתי בינתיים כי ארוך נורא.

    לא המטרה להקפיץ, סה"כ לשתף בדיוק בגלל הכינויים שמתארים את תחושותיי שלי! כשיש מטרה בגלל תחושה מסויימת שלך שדורשת משהו אני ציינתי במפורש וגם כשיש מטרה להתקיל אותך או לתת קונטרה למשהו שאמרת והקפיץ לי משהו או קומם אותי חחח ציינתי במפורש.
    על מה כתבתי אין מילים? דיי זה גדול עליי נגמרות י גרסאות קריאות ההתפעלות ויחד עם עריכה על סוקי שכוללת קשרי קשרים מקושרים נהייה לי חביתה במוח כבר. לא הספקתי לעבד את החדשים ומשגע אותי למה בעבר כשחיפשתי לא עלה כלום מכל זה כי כן חיפשתי על ריין, לי ג'ון וג'ונקי. מכולם, ריין הכי הכי ובעיקר כי הוא מעבר למוכשר מכולם ואפילו כולן (וכמה רמות מעל סוקי, ספרה אחרת בכלל שלא קשור בכלום לעובדה שהקאבר של סוקי יותר מוצלח זה כי שם משחקת החמידות וזה אין על סוקי בעולם במיוחד לא כשהיה כזה גוזל ששם כבר אכל לי את הלב לא רק את הראש!) זה נשגב מבינתי איך גוש שרירים כזה שבוודאי שוקל טון כי שרירים אמיתיים לא מניפוח שוקלים וגם עצמות מריקוד כמו שהוא מבצע שוקלות טון, מרחף כאילו שוקל נוצה ונע כאילו עשוי ממרשמלו! איך?
    וגם ראיתי עוד מהרקדניות שלו ווואו שאפו אהבתי כל כך, מזמן לא נהניתי ככה מרקדניות (שמלוות או בקבוצה), הוא מורה מעולה ועשה מהן צלם שלו ומלביש אותן בדיוק לטעמי בסגנון החופשי שלו, ההופעות המחוייטות לא לרוחי בכלל חוץ מהיוצאות דופן ממש ואז זה למרות ולא בגלל הביגוד.

    אהבתי

  5. לצד הפנימי דרך אברי גופו. זה עסק חייתי שמשחרר את הצופה, תנועת הגוף. העולם רגיל לדבר ולחשוב בלי סוף סרק או לא, עדיין זה במעגל סגור.. ומדהים איך המוח עובד ומאפשר לרגשות ולתובנות לעבור דרך החושים ולתת להם ביטויים המתקשרים החוצה, עם הסביבה… סוקי רוקד את עצמו ממש כמו שריין רוקד את עצמו. רק שכל אחד מהם מבורך ביכולות שונות לתקשר את הפנימיות החוצה. רקדנים מוכרחים להתבטא דרך הגוף בעוד שאר העולם רוקד ,הם חייבים לרקוד. ריין רקדן ששר. סוקי זמר שרוקד. שני הצינורות אומרות את האמת שלהם. כשיש להם מה לאמר וכישרון לבטא את זה, הקהל הצופה ממוקד בהם. וממש כמו תקשורת עם כל העולם, כשאתה רואה מישהו נקי, הלב שלך באמת מתרחב. ריקוד משחרר לרוקד ולצופה את החלק החייתי הטבעי שבהם שסגור ונעול בלי תנועה. ולכן תנועה וריקוד הם צורך אנושי שקודם לשירה נגינה ומשחק כי זה צורך בסיסי חייתי. אח"כ מגיע הקול-(דיבור,שירה ונגינה שכמו שאמרת ומסכימה אתך, שירה היא כלי נגינה-בדיוק כמו שנגינה היא כלי שירה) שנוגע עמוק ברגש. לאנשים רבים קל היום לברוח מהצורך של הגוף לקבל ביטוי. ריין עונה על זה בגדול. הוא ממש מדבר ואומר לקהל לזוז.גם בסרטון הראשון שהבאת. הוא לא סתם אדם מיומן בריקוד. הנשמה שלו מדברת דרך התנועה.. מילים שהקהל מבין ואז מגיב לו. כנ"ל סוקי רק שהכלים שלו פונים לרגש האנושי. מי שהוא וכישוריו לבטא את עצמו, מושך מיליונים . אלא שמבינים ואלה שלא מבינים מה הם רואים, מגיבים לו. רק שהסיבה היא אחת.

    אהבתי

  6. בדיוק כפי שאת טוענת שנהנת לקרוא את דבריי. כי לי אין הבנה בריקוד כמוך. רחוק מזה. שום עכבות בתנועת הגוף כי יש גם ספורט שהוא חופשי ולא "ענף" ויש ריקוד חופשי בלי להרשים אף אחד ושניהם עונים על אותו צורך, אבל לא יכלתי להגדיר ריקוד מקצועי כזה כמו שבלי בעייה הגדרתי שמע.
    סוקי היחיד שגורם ממש לרצות לרקוד כי הוא לא רקדן מקצועי (אבל הוא בהחלט רקדן ובשלב מסויים גם למד באלט ובמרוכז לכמה חודשים) וזה נותן מעין תחושה שכל אחד יכול אפילו שזו רק אשלייה כי הוא לא סתם משתולל – על הכל התאמן ברצינות, לא רק על מה שבאמת רואים שלמד כמו שצריך (גם לי ג'ון רקד באלט לפני שדיבייט). אז אני ב"אלה שלא מבינים" וזה מדבר אליהם לגבי ריין. בלי לדעת כמה הוא מצליח ועוד חשבתי שקצת "בצד" בגלל שכל כך אקסצנטרי בפעם הראשונה שראיתי כי מפמפמים לנו כל הזמן רק את מה שהכי מוכר, בשנייה שראיתי הבנתי. רק מה, לא מצאתי כמעט כלום בנוסף למה שכל כך מצא חן, שאהבתי ברמה של לחזור לצפות ועכשיו יש למכביר כולל כמה שירים (אחדים) שיושבים עליו טוב והוא מבצע נהדר כי פשוט מתאימים לו.
    ואופס כפול – פעם אחת כשרק רציתי לסגור לשוניות (תוך סימון ל"מחר כך") ולהכנס ל"שיקום" אבל מזה לא יכלתי להתעלם אפילו זמנית ופעם שנייה כשמתברר ש"כולם מחקים את ג'קסון" זה כולל גם אותו. אבל הוא מצליח להשכיח מי זה ג'קסון אפילו בכמה רגעים שנותן בקושי טיזר בתוך מחרוזת קטעים ruX7M3EWWS4

    אהבתי

  7. החבל עוד נע עד השיקום. כל מי שלומד ריקוד-רקדן. כולל שלמדו מאחרים ולא באופן מקצועי. רבים מהם מהמים ממש. סוקי למד ורוקד כמו שאפילו ריין לא יזיז לי .ותמיד אם אבחר זה יהיה הוא. עם זאת, רקדן מבחינתי זה מי שקם ורוקד והולך לישון ורוקד ואוכל צהרים ורוקד. כששום דבר לא יבוא במקום או בנוסף.
    רייך הוא תופעה של רקדן עילוי שגם שר ומשחק. עולם הבידור בנוי כך שלומדי אומנויות הבמה חייבים ללמוד הכל. ויוצא שזמרים משחקים ורוקדים ורקדנים שרים ומשחקים כמו גם שחקנים ששרים ורוקדים. כלים שמשרתים אותם אח"כ אם וכאשר עולה צורך. רק שלרקדן אמתי זה יהיה בשוליים. אתמול יוטיוב הציפה בדיוק בדברים שהבאת הפסטיבל חלק 1 שהיה עוצר נשימה ושלא מצאתי את השני. ובי ריין המופע שראיתי דקות והפסקתי לזמן אחר. והמשכתי ממך היום. כמו גם שני סרטוני שעורים שלו שזה חוויה גדולה בפני עצמה. וכל התיאורים שלך תואמי מציאות מבחינתי וכיף לקרוא אותם.
    אין לי הרבה ידע על ריקוד. רק פשוט זו אהבה עצומה שלי. ההתעסקות והנבירה הייתה שנים רבות אחורה. בזמנו אם הייתי רואה את ריין היה ממש מעולה. עכשיו יוטיוב כבר מביא אותו אם חפשתי או לא. ואז נכנסת לבדוק קצת.ממה שהבאת עד כה המון יש לי לעבור וגם דברים שלא הבנתי או הגבתי. זה יהיה הזמן לכך. האמת? מזל שהבאת כאן בדף את הראשון שפתח הלאה. למרות הבלאגן..
    אתמול ראיתי אותו עם מייקל ג'קסון מהמם. רק לזה שהבאת נוסף גם הומור. מכה של רקדן! תודה

    אהבתי

  8. אלה זה בסיס שמחזק את כישוריהם רק לדוגמה פיתוח קול לגמרי הכרחי למשחק.
    שימי פסטיבל 1 שלא מצאת את השני (לא משנה שלא הבנתי מהניסוח אם יוטיוב העלה לך ממה ששמתי או זה משהו ששמתי)

    ומה זה סרטוני שעורים? שיעורים? שימי לי?

    ושימי לי את הג'קסון שראית כי יש לי הרגשה שזה לא זה GBZZmcmfjck 4:00 אחרת היית אומרת משהו על ריין גם בתחילת הסרטון שמתברר שגם הוא נראה שונה מאוד מעצמו לפעמים וגם נשמע, כמו כן משנה קצת עיבודי שירים (BAD GUY הראשון מהמגרש יש בגירסה בלאדית שממש לא אהבתי ואז חשבתי שאוהב אצלו רק קצביים ובמיוחד שלא התחברתי לשיר איטי שהפיק לו PSY, אולי בהמשך כי כרגע מה שתופס זה הריקודים התזזיתיים ופחות האיטיים זה באמת הרבה בבת אחת לעבד). אבל כאן שיר איטי כן אהבתי
    הוא ממש אוהב לשיר וחייב לבטא את עצמו גם דרך זה. אהבתי זה לא שאצפה בלי סוף או אבל אי אפשר להתעלם מאיך שהוא מתבטא והריקוד ממש לא תופס כאן את הכל. גם במגרש הוא שר טוב מבדרך כלל ותראי שכל אלה זה רק הישנים. אין כמו הישנים.

    הוא NAILED IT כאן – החליט לשיר בלי לרקוד, תאמיני או לא Qq5DNbyniqg והתשוקה העזה לשיר עשתה את שלה כי כשהלב נקי כמו שאמרת, מרגישים את זה ובל נשכח שהוא גם שחקן ממש טוב ובכל זאת כל האוויר בריאות שמור לשירה, זה באמת לא פשוט לשיר "באותה נשימה" תרתי משמע, עם האינטנסיביות שהוא רוקד

    אהבתי

    • רק שלקח זמן למצוא מרוב מועדפים ששמרתי. בטח ששחקנים מוכרחים פיתוח קול אבל לא בהכרח ישתמשו בשירה. בענייני מוח וחביתות, מקווה שהחביתה קטנה מאתמול כי אצלי כל יום המוח מצטמצם בתוך החביתה שנמצאת במקומו. חח. תשמעי הבחור מעורר בי עניין זה ברור. אהבתי את סרטון השירה ששלחת וכמו שכתבתי, שבערב הראשון להיחשפותו ממה שהבאת, אז יוטיוב הביאה דברים שפתחתי כולל הקטעים שהבאת למחרת. מבעס הים האינסופי הזה כששמים אצבע על מישהו ונפתח מפל.. ובנוסף הוא הריץ אותי לריקודים וחזרתי לשני דברים שתפשו אצלי חזק מאוד בזמנו. אם וכאשר יעניין לך, אצרף פרטים ולינקים. לא מצאתי את סרטון החזרות שיעור שלו. וריין כאן EXsI0g8nE98 בשיעור חזרה על LA SONG

      אהבתי

  9. 1) לא ענית על הפסטיבל אבל במקרה של קושי לאתר קראי קודם את ההמשך. וכן בטח שאני רוצה מה שלך נראה להציף מעל לכל המפל.

    2) למה מבעס? עדיף מצב כמו עם סוקי שכלום רלוונטי לא עולה בכלל כי מתחבא מאחרי שיום סרטונים לא לעניין? מפל זה יופי רק כל עוד הוא מגוון בשנים וסגנונות/סוגי הופעות בנסיבות שונות (אירוע רשמי/סיבוב הופעות/אורח בתכנית/אחר ולא חייב כוריאוגרפייה וחזרות כי זה אפשר עם מילת חיפוש אבל חייב מה שלעיל כי איך נדע מה לחפש?) ושקודם כל יביא את ההילייטים כמו שצריך, מה שממש לא קרה עם ריין קודם וזה פשוט פספוס. החזרה של LA SONG ששמת נראית מוכרת אבל כיף לראות שוב וכשראיתי זה היה כשלא הייתה לי שום בעייה למצוא מה שרציתי ממה שראיתי כי לא ראיתי כמעט כלום זה היה טרם עידן סוקי אצלי כשהיו לי פלייליסטים מצומצמים ולא כל דבר מצא חם בעיניי, עכשיו זה מאות וכבר עבר את האלף, הפך ללא יעיל בעליל לכן שיניתי שיטות. טכנית לא הגיוני מעל אלף כשאני בכלל בלופים של שעות ולפעמים ימים, אבל חלק מזה זה נתונים בסרטונים, גרסאות למילון שלא בכולן אשוב לצפות אבל זה חלק מהתיעוד שכבר עשיתי עד הסוף ולא רק לסיבה ההתחלתית. רק לא הבנתי למה את קוראת לחזרה גם שיעור?

    3) ברור שבזמן שאני בשיקום ולא מול החומר ובטח שלא חדש, את עדיין מול מה שכבר עלה ועוד לא עברת או לא עיבדת. מסכנונת חח

    4) הבנתי נכון שאימצת את הצעתי למועדפים? או שכבר נהגת כך לפני כן? בכל מקרה שני דברים: קודם כל אין בעייה למצוא כי זה משויים MJ DANCE להבא תשימי לב כי זה זכיר וגם "מציא" כי יש מילים שאנטי למצוא ויש שטובות, למשל אצל ריין אין שימוש במילה DANCE כי מה היא תתן? הכל חח אז גם אם לא זכור לך אם זה MJ או האיות מלא, רק DANCE גם ימצא לך. את יודעת להריץ חיפוש במועדפים או עוברת בעיין/בנית תיקיות? תשכחי מתיקיות לגמרי לא תצאי מזה תני לחיפוש לעבוד. לא משנה כמה פעמים תצטרכי לקרוא את זה או כמה חביתה לעומת כמה מוח פעיל יש לך, ברגע שתביני הכל יהפוך לממש קל יותר. אלה לא דברים שנכתבים ספונטנית, רק מדוייק וראית שחיכיתי שיהיה שברור מה יתאים לך.

    * ברגע שאת לוחצת מועדפים הסמן עומד כבר על הכיתוב – הוסיפי לכיתוב שאוטומטית הוא שם הסרטון שמופיע – תיוג משלך לסרטון: מילה שאת יודעת שלפיה תחפשי אותו כמו הכינויים שעבדו לנו תמיד אבל עדיף משהו שדיבר אלייך בסרטון ו/או משהו שמתאר את הסרטון. ואל תתייאשי גם אם לפעמים תתחרפני כשתחפצי במשהו ולא תביני למה מילה שאת חושבת עליה לא נכונה או למה בחרת מילה כזו כשתמצאי חח

    5) לעומת הסטוריית גלישה שזה סיפור אחר שכמו יוטיוב מוזר לי שלא תמיד נותן כל מה שיש, לא בחיפוש שזה בכלל תעלומה וגם לא בהצגת הכל. אבל כן ייתן לך מה שרק אתמול צפית גם אם זה הרבה פשוט תעברי לפי תאריך ותמצאי את השיעורים לא כי זה כזה חשוב דווקא עכשיו אלה רק כי זה יסגור לך עוד פינה באיך להתנהל אז שווה לנסות ולראות שמצליחה.

    * לא הרחבתי על למה לא תיקיות או על אופני חיפוש, יתרונות חסרונות ומאפיינים של כל אחד מהם (4+5) כי מצד אחד חבל שתחווי בעצמך אבל מצד שני להכביר הסברים גם בעייתי וכשאת מגלה לבד תוך נסיון זה נטמע יור טוב. מה רוצה לאמר? לא תמיד רצון טוב הוא נכון ובמקום.

    כשאת חביתה אמספר להקל ובכלל את בדרך לקבוע תור להחליף קוצב אם תצפי בהורסים האחרונים אצל סוקי שבאו אחרי שמיקדת עוד יותר מה את הכי אוהבת יחד עם איך שהגבת לאחרים. וזה, עוד מבלי להתקרב לבלדות. יצא לנו מרוכז להתעסק בריקוד של סוקי כי היו יו יואו הייתה חדשה גם לי ובדיוק נכנס במקרה גם ריין קיבלנו בומבה בבת אחת בלי שתוכנן בכלל ובלי שום יכולת למינון שפוי חחח

    נכתב בדקות ספורות חח אל דאגה אלה דברים שכבר חיכו לך למתי שיתאימו אפילו לא היה צורך לנסח מראש כמו מה שאולי יהיה צורך לגבי תכנים בטקסט. החביתה אצלי שולטת רק שהפסקתי ללחוץ לחפש מובאות אחרי שאתמול ברח לי סרטון ששעות חיפשתי רק כי השתגעתי איך תייגתי או שבכלל דילגתי על תיוג והוא מהנתונים אז אין לי שם שיר לחפש לפיו. והפסקתי לתזז בין סרטונים חדשים. להלן שיקום: הנאה נטו משירי סוקי מוכרים ואהובים, לא ברור?

    אהבתי

  10. לתאר את ההערכה לכל המאמץ הגדול או הקטן יותר שאת משקיעה כאן אם זה בלהוסיף מידע ולינקים הסברי רקע. או לבחון מצבי רצונות עכשווים לי בכדי לכוון את דברייך. ועם זאת מביך מאוד הפער העצום בין הרצון הגדול שלי לעמוד בקצב הדברים עדכני לאותו רגע/יום, מתוך רצוני לקבל כל שנראה לך מתאים בהכירך אותי עד כה – לבין מצב הדברים בפועל.
    ראית הצטברות של חוסר תגובות מידיות לחומר מה שאומר שלא ביכולת שלי וכשאגיב זה יהיה כבר זמן אחר מהעלאת אותו עניין אם זה תגובה לחומר או שאלה שלי או שלך.מביך. אבל זו התמונה.
    לעניין איך מתנהלת , קודם כל את כבר יודעת. נעה עם ההנאה. כיף של אותו רגע. ולמרות שיודעת שסדר או התעסקות בניסיון ליצור אותו, יביאו הנאה מנוחות ועיכול מידע בהמשך, רק מתוקף כוחותיי הדלים ועצלותי הרבה,.. זה ממתין לי כבר חודשים כמו גם עכשיו מאז שהתחלנו כאן מידע.
    איך מתעסקת בחומר להקשבה? לא שום דבר מסודר. יחסית לאחרונה התחלי לצרף למועדפים והצעתך מאוד במקומה, להוסיף מידע שיאפשר קלות הבחנה במהות הסרטון.
    מול מחשב, לייקים, ובשמירה SAVE – מאשרת הקשבה עתידית ומועדפים. נרשמתי לכל דף שהעלה סרטון שרציתי להמשיך לראות מתוך הבנה שבטח יש אצל המעלה עוד באותו נושא. במקרה זה זה סוקי.
    נטייה אספנית שלי יוצרת ערמות מידע שדורשות אח"כ התייחסות סיווגית ועיבוד המידע. שנוטה לא לבצע. תחום הסדר וארגון מידע לצערי רחוק ממני. לכן גם תמיד מוותרת לעצמי מראש. וכל דברייך כאן מעוררים בי רצון לשינוי מצב הדברים.
    מאז הכרות סוקי הזמר,אז ביולי כזכור לך, כך מתנהלת וכמעט בכלל לא עסקתי בחיפוש. הכניסות הראשוניות לשהבאת אז, הציפו רבים אחרים מעצמם מיוטיוב. כשכל אחד כזה אם נכנסתי אליו, פעלתי כמו שצינתי. זה גרם שכל שיר שמפעילה להקשיב, רואה שיוטיוב כבר סמנו אותו כראש למיקס ואם לוחצת לפתוח אותו, רואה בצמידות מיקס שיצרו מצפיותי הקודמות ותוספות שבא להם להכניס .המיקסים שהם יצרו נשארו בכל פתיחת יוטיוב בנייד הם עלו ובחרתי במה להקשיב. ככה פעלתי עד עכשיו וכשהיו רצף צפיות/הקשבות לבלאדות ובהופעות שירים שזוכרת שלפני כחודשיי הייתי מוצפת בהם נונסטופ עד למצב של צורך אקוטי בהפסקה מזה. ונפתחה הדלת לTEAM H לשמחתי. וBB המקסים משמח מאוד בחיבורו איתו על כל המשתמע. וזה כאמור בהמשך…
    פלייליסטים לא יצרתי כי לא ידעתי איך. ולא הבנתי איך את מקשיבה. אמרת לופים שזה אומר מה? כבר הבנתי שאת שולפת שיר מרשימות מסודרות שלך.. עם ריין, שעור/חזרה כתבתי כפילות מיותרת. השיעור הוא חזרה והחזרה היא בשיעור.. חח. הוא הרי מורה ומנטור. לא הקשבתי עדיין לכל שבפוסט שקדם. בטוח אהנה והמון תודות לך יקירה.

    אהבתי

  11. את באמת חושבת שזה לא בדיוק אותו דבר אצל כל אחד? גם אחרי כמה תיאורים שלי שהיו רק לדוגמה כמה התבחבשתי? נכון שמוכרות לי יותר שיטות ניהול מידע מאשר לך אבל ממילא הרבה הופכות ללא רלוונטיות ככל שאנו חשופים ליותר
    כמויות חומר שנאסף ולא מגיעים אליו, לא כתבתי על זה כמה פעמים? בחיי איזה מצחיקה את! זה שסוקי יצר צורך חסר תקדים בניהול מידע מתקדם שמעל ליכולותיי – גם כתבתי. זה כבר סיפור אחר בכל מה שמעבר לרק האזנה לשירים.

    לגבי איסוף מידע "אספני" אם היינו יודעים שמה שפגשנו מסרטון מסויים יעלה ממילא בפעם הבאה אז לא היה צורך ליצר הרגלי אספנות אבל אחרי שנוכחתי שהולכים לי לאיבוד סרטונים התחלתי לתייג. איסוף מידע כנתונים מכמה מקורות בכתב ועוד כאלה שנשלפו מסרטונים זה משהו אחר וזה הכי טבעי שמי שרוצה לארגן לעצמו משהו שלא קיים אלה הם השלבים וזה לוקח זמן אין קיצורים.

    ולמה רק עכשיו את שואלת מה זה לופים? אחרי שכל הזמן ציינתי בכל פעם נתת לעצמך להשאר לא מבינה ולי לחשוב שכן? לופ=לולאה ביוטיוב וזה אומר לי שהממשק שלך בעברית חח את רואה איך עובד חלק מה ICU ? אותו מושג או REPEAT בנגנים כמו זה שמשמש אותך לצפייה בסדרות ובדיוק לזה רציתי להגיע כדי להמשיך. אבל מאחר וזה עניינים טכניים אענה לא בחלקים שלא יתפזר מדיי כי כדי שתלמדי לארגן מידע את לא יכולה ללמוד אם המידע על זה לא מאורגן חחחחח,
    אז אקרא שוב בדקדקנות מה שכתבת ואז אענה.

    כרגע רק נכנסתי כדי לשים תיקון (תקלטי ותטמיעי! – תיקון! התבלבלתי וטעיתי!) למה שהגדרתי כ NAILED IT כי מה ששמתי זה לא היה זה, כבר כששמתי ידעתי ועובדה שהגדרתי שלא רוקד בכלל ושכל האוויר בריאות הולך לשירה, אבל מחקתי הרבה דברים שכתבתי אם לא גובו בסרטון וכבר ניסחתי את הנושא הזה בהמשך לדברים שלא רציתי שיופרדו ויתפזרו אז הסרטון ההוא הספיק להבהרת הנקודה הכללית. אבל רחוווווק מזה: APZlCwnk2zI במיוחד מ 3:00 והלאה זה משהו אחר לגמרי! נראה לי שיש איזה מורה חדש בקוריאה לפיתוח קול חחחחחחח שניהם קפצו כמה מדרגות בשנה זו ! ריין שתמיד לא היה הכי חזק בשירה וסוקי שהתמודד עם שינוי קול כאילו זה כמו שהם נראים – גיל ההתבגרות האסיאתי זה 25 ואפילו 30 אצל פיטר-פנים כסוקי חחחח

    ולמה ככה תשמרי את הסרטןן הזה, עם NAILED IT ? כי יעזור לזכור לפי ההגדרה הזו שזה מה שכתבו בתגובות על הביצוע ההוא של סוקי מהדף של המהמר שנתקעת עליו בלופים ועניתי שגמני מה שעוד יותר לא ברור איך את לא יודעת למה הכוונה בלופים אם לא רק שיתפתי אלה חלקנו את זה אז.

    ומעל הכל באמת עניין אותי מתי תגיעי לזה: שימי לב שמזמן אמרתי שזה כמו דרמה רבת פרקים. וגם אמרתי שלהאריך זה לאו דווקא הכרח או ישנה בפועל. זה שונה לגמרי משאמרת שלא יכולה להכיל משהו רגשית למרות שרוצה ומבקשת, זה טכני נטו ועם נגישות כזו למידע למי אין רשימות צפייה? מי אמר שאם יש היום ייצפה היום? עכשיו את רואה שלא משנה כמה זה היה מנוסח, את מרגישה היטב רק כשאת מול זה בפועל, שאין בעצם הבדל בין אם אני לא אתייחס לתגובייך או את לא תתייחסי לשלי במובן של אי אפשר כי מוגבל טכנית/רעיונית ולכן מילאת דפים על האנקדוטות ועוד שמרת בראש/בלב/בכתב מלא דברים והיה לך פשוט נוח לחשוב שזה בגלל מגבלה חיצונית, לבין המצב עכשיו שלפחות חלק אחד מהמגבלה איננו חיצוני. אמרתי את זה בכל מני דרכים ואפילו בהקשר האימייל אבל רק עכשיו זה יובן וזה בדיוק אותו דבר בחלקים האחרים של המגבלה. גם אם היה בלוג והיו מדורים, עם סוקי עדיין יש בעייה. עכשיו אבקשך לגשת לעיין בבלוג של התמכרות (הכנסי לקישור הנובלה בדף הדרמה), הנושא לא מעניין אותך אבל הביטי היטב במערך עצמו ובאיך שנראים הפוסטים מכל בחינה שתוכלי לקלוט כולל התגובות זה הכל יחד 5 דקות או פחות כי כלום לא תרצי לקרוא שם (אבל כן שימי לב בכללי לתגובות רק במבט ביעף) וזה נחוץ לי שאוכל להתחיל להתייחס למה שאת הכי רוצה (ושאמרתי שלא התעלמתי גם אם נראה לך ככה) בלי שאצטרך לנסח כל פרט.

    אהבתי

    • 1. הופתעתי מסרטון שירתו של ריין. ממקד ב 200% להקשיב לו ובסוף החשיכו שזה עוד יותר ממקד בחווית שירתו נטו. מדהים ואיך מצאת.
      2.לא הבנתי נושא מגבלה חיצונית, וגם-לבין המצב עכשיו שלפחות חלק אחד מהמגבלה איננו חיצוני. אני אמורה להבין וקלולס ובטח נראה לך מוזר.
      3. נכנסתי לבלוג חוץ מפרקי הסיפור ומעט תגובות נשארתי עם "יש אנשים שהם כמו סם, ברגע שאתה טועם מהם, אתה מכור לנצח". תמונת מציאות. רק לא מבינה את סיבת הכנסתי לשם.
      4.בשום מצב לא חשבתי שמתעלמת. להיפך בריבוע. אדם שמבקש ומקבל מפל וממשיך למשוך את החוט למרות שהיה צריך לעצור ולעשות עבודה שאולי אחריה יוכל להכיל ולהבין יותר, ולא מסוגל לעשות זאת כי זה טוב מידי מלעצור. משפט כזה"כדי שתלמדי לארגן מידע את לא יכולה ללמוד אם המידע על זה לא מאורגן חח" מבהיר שאם לא רוצה לעצור צריכה לפחות לעשות פעולה. וגם שאדם שרוצה ללכת צריך קודם לקום מהכיסא.
      5. לופים יודעת רק תמיד לא הבנתי מה ז"א עושה לופים. מה, שיר אחד לאורך זמן ארוך?
      6.נכנסתי למלכותי והייתי בשוק איפה הייתי אז מה הבאת מה כתבנו והרגשות שעלו. ויודעת שצריכה להכנס שוב להכיל דברים. פתחתי את שני השירים שדברנו עליהם שם ועצרתי מיד השירים – השמים ואתה וכוכב שומר. עברית חח.
      היה עוד ולא זוכרת.

      אהבתי

  12. ואז נשמר אוטומטית כל שנייה כמעט. את רואה שיש פתרון לכל דבר? גם בוורד שומר אבל באימייל הרבה יותר תכוף

    *אנא, תגובה חדשה תמיד, בעיקר אם מפורטת. גם ככה זה כאן כתב ענק אז עוד שיהיה עוד יותר צר?

    **ודבר שאמרתי מזמן עוד בהתחלה בשיתוף כשנכנסת לסחרור – העתיקי תגובתי לחלון כתיבת תגובתך ומחקי תוך מענה

    ***שימי חלון לייד חלון מה שלא ניתן בלשוניות בדפדפן (אבל כן ניתן אם תקחי את ההצעה של המייל כי את יכולה לפתוח בחלון חדש של הדפדפן. להקטין מסך של האתר ישאיר פחות מחלונית הכתיבה ועוד פחות מתגובה, כשהמטרה שייכנס יותר בעיין עם כל הכבוד למי שהצליח לנגן ב"שני אורות" – המטרה שלנו לראות כמה שיותר מידע בעיין ואותו דבר בכלל כשאת מול טקסטים לא משנה באיזה ממשק ואת צריכה לקפץ ביניהם או להשוות ביניהם – עצבי לך חלונות זה לצד זה. לכן זה נקרא חלונות, לא רק שלהבדיל מדוס יש לך כמה בלחיצת כפתור וזמינים מהר יותר אלה גם ניתן במקביל. מה את עושה אם את בלי זה? כמו צופה בטלויזייה עם מעבר בין מסכים בשלט ולא הרבה יותר. סתם באו הטלויזיות האינטראקטיביות ואחריהן בכלל כבר כמו מחשב? לא סתם! הצורך הולך ועולה להכל במקביל והשלב הבא מציאות רבודה כבר בכלל בו זמנית מלא. תהרגי אותי איך עדיין הפרעת קשב נחשבת להפרעה כשמי שלא מסוגל לפיצול קשב לא הולך לשרוד בעולם החדש?! מיקוד? שב בשקט? פאסססססה! תעברו האלה! וזה ממש לא כל מה שיש לי להגיד על זה חח בתור מי שממש לא לוקה בהפרעה, מה שמאלץ אותי להשתמש בכל עזר שקיים עובדה שלמדת לזכור הכל אז תרגיעי בגיזרה הזו ומהר כי את לא בכיוון חח. לא רק זה – תראי BORG MOM בהרחבה של התקציר איזה שאלות עוד יש לך בעניין?! ולהלן לפי המיספור שלך:

    1. איך "מצאתי" ? והרי לי ולך עלה לפחות מיידית כמעט אותו דבר מאחר ויצאנו בדיוק מאותה נקודה להבדיל לחלוטין ממקרה סוקי. רק שלי כבר יש יכולת לקפץ מהר מאוד בין סרטונים כי בזמן שאת צפית בסדרות אני נשאבתי להתעסק במוסיקה לכל הכיוונים נונסטופ ולאור העובדה של הלופים האינסופיים של כל פעם שיר בודד/מחרוזת/קטע הופעה קצר יחסית שלא ניתן לשחרר מול מאות שירים שרוצה לשמוע – בלית ברירה למדתי לקפץ בתוכם כדי לזהות במה להתמקד אבל זה גם גרם לי לחביתה במוח כי להפתעתי היה הרבה במה להתמקד אצל ריין וכמה אפשר בבת אחת? עמד לעזרתי גם זה שהכרתי חלק משיריו בגלל סוקי עוד לפני שידעתי שהם של ריין (כידוע לך, כששיר מלווה סרטון קורע זה נטמע מיידית חח וסוקי נורא מצחיק כשמחקה את ריין, את תיווכחי שהוא יכול לעשות קאבר מעולה כי רוב הקוריאנים והאסיאתים בעלי אותו מראה נערי אבל עם ריין רק חד פעמית הצליח לו כי היה CHUBBY + כי הלבוש יוצא הדופן של אותו ביצוע במקור סייע לו"לנפח את עצמו" עוד יותר + כי ריין כחלק מהביצוע גילם ילד! בבגדים צמודים או כל בגד בעצם – נו באמת איך סוקי יכול? זה כמו אוליב שתנסה לחקות את פופאי חחחחחחח), זה נתן לי בסיס לפחות להבדיל קצת בין התכנים במקום שהכל יציף כחדש (קשה לך עכשיו לקרוא ברצינות בגלל אוליב נכון?? יצא לי כמו סרטון שנכנס עכשיו לראש בלי שצפינו ובלי שלמדתי לערוך סרטונים חח את רוצה תמונה שהוא הכי אוליב שיש? בקשי שם, לא אצל פופאי חח אבל אם את רוצה גם הכי פופאי – גם יש חח). ואיך קלעתי לטעמך אפילו כבר לא שאלת זה ברור ועוד הוספתי על זה שזה לאו דווקא טעם אישי. וזה היה ברור גם כשפירטת על שירי סוקי שזה ממש לא בגלל שזה סוקי רק, כקהל שבוי מה שנקרא, אלה פשוט כל פעם מחדש נופלים כי פשוט מעולה וכי המוסיקה עצמה אפילו בלי שירה מעולה.

    תקשיבי זה חור בהשכלה פשוט. סוקי נסיך בלתי מעורער אבל ריין המלך הבלתי מעורער (כולל זה שאת הנסיך תמיד אוהבים יותר ואת המלך מכבדים יותר חח זה לא תחרות יש מקום גם אם צריך עוד ניתוח להרחבת לב ועוד מהפך תאים רדומים במוח לפעילים באופן מלא חח למחשבים יש כבר שני מעבדים ואת מודה שאצלך התקני איחסון בסדרי גודל של טרות ולניידים עוד התקני איחסון ועוד בטריות מה את מופתעת?). ובשלב הבא בגלל שניגשתי אחרת לסרטונים שעלו לנו אותו דבר ובגלל זה אמרת שראית מה ששמתי בהתחלה (לא נורא שלא חידשתי לך, זה ריכוז הטובים ושיתפנו) כבר ריכזתי מה שחייבים לצפות ואשים לך בהמשך כשתקטן לך החביתה במוח. קחי רק אחד שאת יכולה כבר לפי תגובתך ואפילו עדיף – להאזין גם בלי לצפות בכלל _xHfAjfIdYo (נדן אוטוקה, צ'באל טוראווה לא צריך לתרגם כבר נכון? לא חשבת על העובדה שהאזנה באינטנסיביות כזו וקשב מוחלט ושלם תפיל כמה אסימונים קוריאניים הרבה יותר מסדרות? לי בגלל סוקי כבר נפלו כמה יפניים חחח אי אפשר להימלט!) ורק אחר כך לצפות ובדרך גם לגלות ממתי זה (אם כי לעניין האוויר בריאות, בכ"ז זו הקלטה ואוסיף לעניין הזה את המיקרופון שזה הבדל עצום בין כשהוא רוקד לבין כשמחזיק מיקרופון נורמלי כבשיר הקודם שתפס לך את הקשב). חור בהשכלה אמרנו? תחזרי עכשיו ותקראי את הסוגריים האחרונים, גברת חביתה! גם זה ממש נעים להאזנה בלי צפייה AkTtdymELes ואת יכולה לחפש את הריקוד/MV/איזה הופעה שתדבר אלייך אם בא לך לפי שם השיר. אצלי הם נכנסו בצמוד ל KAZE של סוקי (הקלטה – לייב שם סיפור אחר לגמרי), עד כדי כך נעימים לי לאוזן. RAIN ROCKS EVEN WHEN HE DOESN'T (DO) ROCK ! ושימי לב להשפעתו על EYES NOSE LIPS שממש אי אפשר לפספס – בולט יותר ב MV מבהופעות של לידר BIGBANG

    2.לא נראה לי מוזר בכלל שמה שלא ניתן או איני רוצה לפרט יוצא לא ברור. זה בדיוק האיכס. רק על ההגבלה של האורך מדובר כרגע שירדה לכאורה ולשאר לא אכנס* וגם יבהיר לך למה זה כמענה לתיאורך המבדח את תחושתך. נורא מצחיק שאת לא חושבת שכל אחד רוצה לדעת יותר ממה שיכול וחש קושי מול כמויות מידע!
    *במקום להכנס לזה הפניתי אותך לעיין במבנה הבלוג ואפילו הפצרתי בך. כמו כל דבר אחר את לא חייבת להבין מה הקשר אלה יוסבר בזמן הנכון שזה אומר כשיהיה לך רקע במקום להסביר עוד סתם. ואז נוכל לדון בממוקד בפתרון כי כמו שאת רואה גם בלי שום מגבלה שיתוף ככה לא הפתרון זה מה שרציתי שתביני. אז עכשיו אם תקראי שוב את אותו מענה, כבר יובן. ובעיקר זה שאת אומרת שמילאת דפים על האנקדוטות למשל, או שלא יכולה לקצר אם לא יכולה להגיד הכל – נו מה יעזור לכתוב הכל? הבעייה נשארת אותו דבר.

    3. נכנסת לבלוג ספונטנית וגם הגבת ספונטנית. עדיף לא להגיב כשאת חשה שלא יכלת לקלוט כמצב צבירה מראש, שאני מקווה שהבנת שאין עם זה שום בעייה, מאשר להגיב ספונטנית. אין מה לשאול, רק להמתין שתרגישי שיכולה להיות במוד קליטה כי כתבתי ממש ברור עקבי אחר כל מילה ומשם אם לא יהיה ברור נמשיך. גשי לזה כמו שניגשת לנושא הדרייב – בהתכוונות ללמוד והמטרה בראש (ברורה המטרה, לא?!). נסי לקלוט כל מה שאת יכולה כדי שלא אצטרך להרחיב סתם. חוץ מהתוכן של התכנים הביטי על הכל כולל הכל. משמע ועוד איך בתכנים רק תתעלמי מהנושא שאת ממש לא אוהבת. 5 דקות לרפרף מספיקות להכל. זה כדי לקדם מה שאת רוצה וגמני. ואני רוצה להדגיש משהו מאוד חיוני להבנה: כשאני אכתוב "מה הבעייה?" זו שאלה ולא אמירה מבטלת ומזלזת, שלא לאמר כופה בכוח רצונו של האחד על רעהו כמו שמקובל. ובטח שלא אגיד לך "אין בעייה"! מקסימום אומר שאני לא רואה בעיה!

    4.כל מילה פרט לשני תיקונים מהותיים אם את רוצה לרדת לסוף דעתי (התיקונים לא למה שכתבת בפני עצמו, אלה יישור למובנים שאני התכוונתי): האחד – לא מדובר בלמשוך חוט כמו שמדובר בך מול עצמך. קראי מחדש בלי התובנות השגויות, מחדש טרי אחרי העוד הבהרות בסעיף 2 – ותראי שהכל קשור להתנהלות מול הכמות, ולא להתנהלות האישית שלך. והשני – לא מדובר בלקום מהכסא אם רוצים ללכת אלה יותר בללמוד ללכת לפני שמתחילים לרוץ. ועוד יותר לא מדובר בלעשות פעולה כשמבקשים משהו כי את זה כבר הבנת מזמן ועוד ציינתי שלפעמים ובעיקר עם סוקי ממש מיותר להתבחבש אם כבר מישהו אחר עשה. כל זה גם אמור להיות ברור שם אם תקראי עכשיו שוב אחרי ההבהרה הזו. כי שוב הדגש הוא על איך את מרגישה מול כמות, אל מול הטענה שיש הגבלה חיצונית. ככה יצא שהפכת לגמרי את משמעות המשפט שציטטת: משמעותו שיש להגיש מסודר מה שנועד ללמד לסדר / להסתדר מול כמויות נתונים וטקסט! קאפיש?

    5. כן. מה שאומר שהרבה מאוד ממה שקלטת ממני לאורך הרבה מאוד זמן לא הובן חחחח ממש כן שיר אחד בודד שעות עד יומיים וזה התחיל עוד מג'ונקי ראית בפירוט שם. הרבה אח"כ הבנתי שזה לא בגללו אלה רק סיפק לי מה שאפשרי להשתמש כך כי המוח כבר היה צריך מנוחה מרוב הפרטים שנקלטו אצלי מצפייה בסדרות (את יכולה גם לראות מהניסוח ומהתאריך כמה סוקי לא היה במרכז זה היה כשרק שמרתי פלייליסט שלו וכבר זיהיתי שלא כדאי להאזין יותר מדיי, משהו סימן לי שיש סכנת התמכרות כי כבר החזקתי פלייליסט נפרד רק שלו כדי שלא בהאזנה למשהו אחר ישתרבב וימשוך אותי לרצות עוד חח, זה היה גם כשעוד הרצתי פלייליסטים ולא לופים שהתחילו בדיוק שם). גם כשזה רק ברקע זה לא הגיוני מול כמויות כאלה איך אגיע לעוד? התעסקתי עם עוד תו"כ משמע עשיתי הפסקות את רואה שהמשכתי עם גילויים ועוד התעסקויות גם אבל חזרתי. אז נולדו שיטות כולל צפייה בסדרות תו"כ ואפילו ניסיתי לנהל תיוג שירים במקביל חח לא ממש ניתן. מזכיר לי את אלה שמדליקים סיגרייה בסיגרייה או שכל היום עם אזניות… את? חח ובמקום שיימאס רק נהייה יותר "גרוע"… אבל זה מנוחה למוח כשזה שיר אחד/מחרוזת/קטע הופעה לא ארוך. חתכתי המשך כי הכל סוקיBB חח וגם כבר לא נושא הפיסקה – העברתי לשם.

    6.אענה אצל סוקי כי זה שירים שלו

    *לא שאלתי על ההתנהלות שלך מבחינת איך נגלים לפנייך שירים, זה הובן מזמן וראית שכבר הפסקתי לשאול מה מחדש לך ועוד יותר ראית שהכל חידש לך כי כמו שאמרתי התגבשה אצלי תמונה מדוייקת אחרי ששיגעתי אותך כמה ששאלתי. לא מיותר שפירטת כי זה אישר כבר עוד יותר כי זה שונה כשיוצאים מאותה נקודת פתיחה והכל עלה לנו זהה. אבל כן שאלתי על ההתנהלות שלך בשמירה ואיתור כי לא פעם שלפת שיר שדיברתי עליו וגם ביצוע ספציפי ובאותו אופן כבר תפרטי איך מתנהלת עם מה שמורידה לצפייה כי תמיד את מציינת ש"גילית שיושב לך במחשב". למה את לא מגלה קודם להורדה? מחוסר מחשבה או שהדרך שלך יוצרת הבדל בין לפני לאחרי? לי ברור למה שאלתי, יש אינסוף שיטות, עוד מהתחלה כשדיברת על רובין הוד בהתכתבות הראשונית עלתה בי שאלה ודיברתי על תהייתי איך את מתנהלת עם טונות הקבצים שהורדת כששמותיהם לעתים שונים ואין לך תקציר צמוד… לכן זכור לי כי שאלה מטבעה נותרת HANGING… לך אם לא ברור פשוט תתעלמי אל תבשלי לעצמך ביצה קשה, מספיק החביתה כבר חח רק תעני על השאלות כמו שמוכר וברור לך שאת עושה – אני כבר אדע משם לענות במדוייק ולייעל באם קיימת דרך שמוכרת לי.

    אני לא בעד להחליף הרגלים גם אם שגויים כי זה לא הזמן ויסבך עוד יותר גם להסביר גם להבין! בנוסף בעצמי נתקלתי בקשיים וטעויות, אז רק לייעל מה שמוכר לך עדיף.

    אהבתי

  13. בחבשת חוגרת שלב מתקדם מחביתה.
    0.מה זה לא כותבים כאן תגובה? 0.1 איך כותבים תגובה בוורד או באימייל? 0.2וורד זה העתק הדף, ודף רשימת לינקים. במייל צריך הרשמה לWORLDPRESS.COM 0.3 -* לא הבנתי**לא זכרתי ולא פרקטי לי***חלונות היה ונשאר בשימוש. 0.4פער שגדל במהירות טיל בתחום (הקלט, זיכרון, יכולת הבנתו, עיבוד הנתונים, ופלט) הוא אחד העצובים שנצפים היום כולל אותי כמובן. והפרעת קשב לא מאובחנת, הופכת לחשיבה עצמית שלילית של חוסר מסוגלות ,כשלמעשה העולם בנוי ליצור הפרעה בקשב ולא חיזוקו. זה כ"כ מגוחך מצד אחד ומחריד מצד שני. כי מה הפרעת קשב?, הרי הכל בנוי להפריע לקשב והילדים החכמים ורגישים היום שלא מסוגלים לקבל את השטות הזו ועושים כרצונם, שמים להם כותרת שלADHD …וכו' מצב שילך ויגדל ולא יישאר מי שיעמוד בדרישות חוץ ממתי מעט… לא אכנס יותר ובטח לא ל AI .1. אהבתי את תיאורך את ריין עם הביגוד ומנופח כחלק מהשפעה. זה עבד במדויק. הרי ראית איך הגבתי אז לסרטון הזה כשהבאת .. חח. ואוליב מעצבנת..חח והבנת נכון.1.1 אוהבת מאוד מצבים שאת מעלה מה שיצא לראות מיוטיוב הנודניק. פשוט כי כיף התגובות שלך עליהם והמיידע שמוסיפה.1.2._ xHfAjfIdYo לא נפתח גם אחרי הרבה נסיונות. ומתוך 4 מילים מבינה 2 שזה מה אעשה, ובבקשה. הייתי שמחה להבין יותר ובכלל השפה המדהימה הזו.. משגעת. וגם זה לא מצליחה לפתוח AkTtdymELes .. והשאר אבדוק את כל שציינת. 2.לא הבנתי מה לעשות או אוטקה? וכל נקודה בזמן של ציון המילה איכס, עושה לי פינץ' בלב כי מרגישה שעליתי בתום לב ומחוסר ידיעת העניין שהופך בציונו למוקש. הדבר האחרון שרוצה ומלחיץ שלא יודעת/ מבינה/רואה אותו בטרם זמן. עד לרגע שתסבירי. או איך שהוא אתפוס. וחוץ מזה מה מצחיק אותך? וגם זה "וגם יבהיר לך למה זה כמענה לתיאורך המבדח את תחושתך" לא מבינה אבל אין דבר.2.1. הבלוג, נכון. לא חייבת לדעת והכל בזמן המתאים. לא הבנתי " נו מה יעזור לכתוב הכל? הבעיה נשארת אותו דבר." אבל אין דבר. הכל בזמנו. 3. נכון יצאתי מהבלוג בלי לראות מספיק. רואה תחום עניין במקרה לא שלי. מספק שיתוף מידע בנקודות שרצויות לאוהבי הדף. ממודר לנושאים, כשהבסיס הוא תרגום פרקי תסריט הסדרה. ותרגום סיפורי השותפים לדף באותו תחום. וכרגיל תגובות כמו בכל אתר.3.1 מה זה לעקוב אחרי כל מילה? איפה? שמות המדורים? תגובות? התסריט או תסריטי הקהל? לא הבנתי. והזכירו פיקים ופאנפיקים. רואה בלוג שימושי לשיתוף מידע בנושא ספציפי. דוגמא לבלוג לשיתוף מידע בנושאים שבוחרים לעסוק בהם. מורחב כמו מוזיקה ותרבות אסייתית או ספציפי לפי אומן..וכו'. 3.2. תודה על כתיבת הפסקה האחרונה אבל היא מיותרת לאור היכרותי הגורפת של את כוונותיך ומכבדת אותם מאוד.4. מול עצמי?הפרטתי וזה לא טעות, ונושק במדויק לדברייך. שפה שונה מטאפורות שונות כוונה זהה. גם כשאמרת שהפכתי את המשפט כתבת את משמעותו הזהה. כשהמסקנות שלי תואמות לכך. שצריכה לזוז. ולא יעזור לי המשך משיכת חוט הנובע מרצון להקשיב לכל מה שברצונך להעלות. וזאת בלי שבעצמי זזה לכיוון סדר והבנות הנובעות מיצירתו. כמובן סדר בקטנה כי כמה יש מול האוקיינוס.5. צודקת לגמרי. לא הבנתי או סירבתי להבין .מוצאת שככה זה עם דברים שלא נשמעים לי הגיוני הופכים ללא מובנים איך זה ש…. ועכשיו מעניין לנסות ולראות איך ארגיש או מה אפיק מניסיון כזה. . חח.5.1. רוצה לעשות פליליסט האם תוכלי להסביר לי בבקשה איך לעשות? זה יחליף את המיקסים של יוטיוב עבורי. תודה. נשמע רעיון מעולה. 6. אז ככה. כלל השאלה שלך ברורה לי ובמקומה. אענה. אם אפשר לקרוא לאיך שאני פועלת" בלאגן מאורגן"? אולי זה יסביר. מההתחלה באמצע 2016 כשנטרפה דעתי מהקוראנים אם מסדרות. סרטים. מוזיקה ועוד.. התחלתי בשגעת עצמית של הורדה גורפת ומהירה ככל האפשר של אוקיינוס הניתן להורדה ותיארת נכון שכשהורדתי, זה לא היה מתוך גילוי והורדה חוץ ממי שגיליתי ואהבתי בסדרות הראשונות הורדתי …הכל !!!! וממשיכה .כך שזה המחשב, פלוס שני הארד דיסקים חיצוניים של כ7.5 טרה כ"א. ועוד חזון למועד.. מתקרב להתמלא. מה אעשה עם הכל ,כי הרי לעולם לא אוכל או ארצה בסוף לצפות בכל. הכל התחיל מפחד שהאתרים ייעלמו או ימחק להם חומר וכך בזמנו הורדתי את האתר הזה. ועכשיו את הגוגלי. החומר יושב 3 שנים ומי זוכר? ובנוסף בלבול עם שמות שונים לאותו דבר עצמו, שאז משכיח יותר שכבר יש לך ולא זכרת. ומה שיוצא שזה אוקיינוס שאתה לא מעיז להיכנס ,כי תתבע או לא תדע כיוון שחיה ואכן זה יצר מצב של לפני ואחרי מבעסים כמו לגלות על סוקי ומלא סדרות שהייתי שמחה לגלות לצפות קודם כמו ממזרח לעדן. אבל תראי, איך זה בכל זאת עובד.. כשמסיימת סדרה, הבחירות נעשות אינטואיטיבית לאותו רגע בפשפוש בין ז'אנרים אצלי ומה הכי בניהם יהיה לאותו רגע וכך הגעתי לתצפית. ויש תקיות לפי שחקנית/ן שיודעת שממש ארצה לראות מהם ככל הניתן. זה מקל להיכנס לשם והייתי רוצה לסדר יותר עם שחקנים ושחקניות . התחלתי ואמשיך. עם מוזיקה היה זמן שהתאפשר הורדה ועשיתי זאת המון. עכשיו, לך תחפש. יוטיוב מתחכמת ולא נותנת להוריד, ומעלה את השיר שוב במקום. הורדות מוזיקה היה נהדר כי מסודר יותר וקל לשלוף .יותר מוורד עם צרופי לינקים, גם אם מצורף להם הסבר וכנ"ל על המועדפים במחשב, שאוכל להוסיף לכ"א אחד ציון דרך קצר. אבל שוב בחיפוש אתבע בשורה האינסופית שלא נפתחת אלא נגללת. עם סוקי הייתי שמחה להשיג הכל בדיסקים או הורדות זה היה נפלא ליכולת השליפה וההקשבה. וכן מבעס שאין כפי שאמרת חומר שלו בדיוידי עם פרוט הכל באנגלית. משמות שירים וכל פרט שכותבים שם. נראה טריוויאלי לעשות כך כי הוא בינלאומי ואנגלית זה בייסיק. תודה על כל הפוסט שלך ומקווה שהבהרתי איך פועלת ומה מתוקל ושבסדר לי ככה עד שאמצא דרך טובה לי יותר. כתבתי המון..וואו.

    אהבתי

  14. גם לקרוא התקשיתי ברמה כזו שאת לא רוצה לדעת כמה זמן לקח לי רק בשביל לבדוק שאין משהו שישפיע על מה שרציתי להכניס עכשיו (תכנים, מה שהכי כיף, כן?). הסתכלת על מה שרשמת? במקום שאסביר שזה הרי לא ייגמר ככה ואנחנו מטרתנו תכנים שזה היה אמור לייעל – הדבר היחיד שאוכל להציע ובתקווה שתסמכי עליי בלי שאנסה את הבלתי אפשרי – לנסח בקיצור כי ראית טוב מאוד כמה מלל דורש הסבר על דבר טכני, נכון? אז אבקשך פשוט לקרוא את תגובתך שוב, אבל כאילו נכתבה לך. ממש ככה. וגם לחשוב איך זה בעיניים של מי שלא כתב. בלתי קריא. נכון שיכלתי להעתיק לוורד/אימייל ולסדר אבל זה בשבילך לסדר לך חומר, מענה שאת צריכה לעבד. ששאלות אצטרך לפענח זה לא הגיוני. אז אנא?
    לעומת בקשתך שאין צורך לחזור זכורה לי – את רוצה להבין בקלות. ועניתי שלא ניתן, ראית שגם לכתוב זה מאמץ אז ברור שקוראים משקיעים. את רואה שבתכנים כן ברור וכיפי – אם לא היה ברור לא היה כיפי. רק בטכני בעייה. שוב כי כל הסבר זה סיפור ויחד זה גם לו יכלתי לפרט הכל, לא ניתן להבנה בבת אחת. מה שקרה עכשיו זה שקישורים שנרשמו על ידי כתמיד לא נפתחו לך אך ורק כי המאמץ השפיע עלייך. אלה אם אני טועה ותמיד חלק לא נפתחו רק לא שאלת כמו שלא שאלת מה זה לופ? לא נראלי.
    בכל אופן אל תנסי לתקן את תגובך כרגע אין מה להמשיך בלגן עד שאחשוב מה לעשות. אבל תקראי אותה בדיוק כמו שאת קוראת בעיון את שלי ומעבדת (תכנים, טכני זה בעייה עדיין אני רואה ויש לי השערה למה – לא בגלל מה שאת חושבת תפסיקי עם המלל המיותר של לרדת על עצמך מולי אזכיר לך שביקשתי זה לא נכון וממש מיותר מספיק לי לדעת שלא הבנת סעיף אל תתחילי לנחש סיבות אני לא אתייחס לזה יותר כי את רואה מה קורה מבחינת כמות מלל אז לפחות שיהיה על מה שמעניין ויתרום לנו) וגם תבחרי מה העדיפות שלך על פי חשק או יכולת או פשוט עדיפות לנושא הטכני.
    אענה מדגמית בלבד:
    לא מוקש ולהבא פשוט אתעלם שלא יהיה לך גם איכס. אצטרךללמוד איך לא להכנס למשהו בלי לחוש מילכוד אבל שתדעי שזה בא גם כשאני רוצה להבהיר משו, לא רק כשאת בתום לב נכנסת. בעייה. איך לא תהייה בעייה אם יש? גן נקי שהשליכו עליו בוץ לא יתלכלך? זהו העניין סגור.
    פלייליסט אני בעצמי העליתי מה הטעם לבקש? אני כמעט לחצתי עלייך מרוב שהבנתי כמה את רוצה! אבל כמו שהסברתי לא ניתן לענות אם לא תעני על מה ששאלתי, כמו שפירטת בדיוק – ואז מייד הוספתי לך ייעול שלא דרש ממך שום הבנה. עכשיו, ברור לי שאת לא יודעת כבר איפה שאלתי מה וזה חלק ממה שאמרתי שאחשוב מה לעשות כמו למשל רק נושא אחד בודד כל פעם. ותשאלי אך ורק מה שאת מתכוונת לעמוד מולו בעדיפות שלא אענה סתם. אחרי תשובה ראשונה אם תחושי צורך לעבד זה ימתין כמו שאת אומרת שתגיעי למשהו, זה הכל. מצד אחד לשים בעדיפות מצד שני לא בכוח אם מסתבך לך/לנו. איזון/ויתור נשמע לך? אז בלית ברירה כרגע לחזור על מה שחסר יותר יעיל מלהפנות אותך איפה.

    סיכום:
    1) לקרוא את תגובתך ולא לנסות לתקן במענה אלה לעבד אותה גם מול מה שכתבתי שעליו ענית ו/או להשאיר את זה בצד כמו כל דבר שמעבר ליכולת להתסק כרגע אבל לא לבטל כאילו לא קיים כי לא אוכל לכתוב כל מה שכתבתי שוב. ולא רק שלך וזו פעם אחרונה שאוסיף מלל רק שתרגישי טוב – את מסכימה שיותר חשוב להרגיש טוב מתכנים?

    2) להשתמש בשני הקישורים כמו תמיד ולאשר שעבדו. אם החביתה במצב קטטוני אין ברירה תכניסי לחיפוש ביוטיוב כי לא יעזור שאדבר עכשיו עלצ'ופצ'יק שברח או החליף צד זה כבר היה בעבר והסתדרת! או להבהיר אם תמיד או מדי פעם הייתה בעייה (לא עם ישנים מהסקירות זה נושא נפרד לגמרי, מדובר ברגע שנשלחים שהם תקינים)

    3) מה שחסר לי ממך זה תשובה אם את מורידה שירים, שאלתי יותר מפעם אחת. ולכן גם שאלתי איך את מתנהלת מול קבצי הצפייה כי זה כבר אותו דבר – נגן. ואם הבנתי נכון שרצית דיוידי לא רק בגלל רת האיכות אלה גם כדי לחתוך כרצונך אז וב זה במחשב = נגן. מכאן זה כלום לעשות לך "פלייליסט" ובכוונה במירכאות כרגע. שאלתי גם עוד משהו שלא ענית – איךהצלחת בכל פעם לשלוף שירים שדיברתי עליהם? וחוזרת לסרטונים אהובים כגון אגאשי סוקי (ניחוש שלי – בגלל שאת ללא הרף על זה הוא נשאר במיקסים?). בכל מקרה עדיף שאת תעני על מה שיודעת ולתת לי להבין (אבל להסביר בכ"ז תסבירי כמו שצריך כאילו שאת מלמדת מישהו!) מאשר שאני אכתוב מה שיעמיס עלייך עוד מידע לא מוכר. את רוצה לדעת משהו ואין לך מושג במה כרוך, אז אולי נראה לך שסתם הצקתי עם שאלות? ממש לא! תארי לך שאענה עם הסבר ארוך כמו שקיבלת על הדרייב, קשה יותר לביצוע והבנה כי מה לעשות זה לא תלוי בי – רק כי ביקשת "פלייליסט" לדעת איך עושים – אבל יש משהו אחר שבקלי קלות להסביר יכול אולי להתאים לך יותר? הגיוני שסתם אענה? אז תחפשי ביוטיוב הדרכה. אם את פונה אליי זה בידיעה שהתשובות מותאמות רק לך נכון? אז יאללה לענות אם מורידה שירים ולהבא לא לפספס כשזה משהו שביקשת ומאוד רוצה. לכן כן אתעקש שרלוונטי לך מאוד להעתיק תשובתי רק ככה לא תפספסי כלום. אה, ואם חשוב לך שההאזנה אני כבר לא אקרא לזה פלייליסט שלא נתקבע על האמצעי/הממשק – תהייה בנייד. אם כן – את מורידה גם בו? בכל מקרה נתחיל מהמחשב אלה אם מיותר ולא רלוונטי לך כי את רוצה רק, או חשוב לך יותר, בנייד. בינתיים בדקתי דרך קיצור בשבילך במידה ובכ"ז תצטרכי פלייליסט. וכדי עוד יותר לא לסבך חזרי לתחילת הפיסקה, על הנגן. במידה ואת רוצה שמוע בנייד מה התכוונת לעשות עם מה שתחתכי מדיוידי בתיאורייה? כמו שאת רואה נאלצתי עכשיו לשאול הכל לא רק שוב אלה הלאה בשאלות חדשות כבר לחשוב על כל האפשרויות מה תעני כדי שלא נשרשר את זה אינסוף.

    *מבלוג ירדתי. כשתחליטי להכנס לנושא מציאת פתרון תגידי. אין שום דבר מסובך זה תלוי רק בהחלטה שלך להכנס לזה בלי מחשבה שיהיה משו לא מובן. בוודאות זה כבר לא רושם אלה עובדה שהתקבעת לך בעמדה של המטומטמת. צאי מזה! את עוד תראי ברגע שנכנס לזה כמה שאת טועה לגביי שמייחסת לי את ההיפך! סגור העניין הזה גם! לא לדבר איתי אפילו על שיתוף או פתרונות עד שתחליטי לבוא בראש פתוח ולא משוחד לרעה על עצמך. כי זה יהיה שיח סרק גמור ואני לא בענייני שיחות חולין אפילו שנראה שמאריכים. חוויות מתכנים זה דבר אחר לגמרי. סרק זו שנאת חיי, באמת. זה לא אומר שאת לא יכולה להעיר לי אפילו רצוי אם נראה לך משהו מיותר בדיוק התכוונתי לכתוב לך ממילא. זה שזה שנאת חיי – מי לא עושה גם מה ששונא? אז תעירי לי. דבר יותר חשוב: אימתי הנחיתי לדבר מסובך? תמיד גילית בסוף שהכי פשוט בעולם נכון? זה לא הולך להשתנות! אני לא אזום משהו שיעמיס עלייך! גם כשאת בקשת משו את רואה שלא!

    זה ממש לא "אין דבר" אלה על זה כל העניין הפעם. חבל שלא פשוט קראת שוב ושוב זה לא לנסות הכוח אותו דבר אלה לקרוא אחרת ורק כשיכולה. אנסה שוב: מדברים כל הזמן על מגבלת אורך הכתיבה כן? לא משנה כבר הסיבה. ומה את רואה עכשיו? כשמאריכים מה נפתר? במקום למשל דפים שמילאת על האנקדוטות אם היית עוד מוסיפה כאן מה זה היה נותן? א מספיקים לקרוא ויותר מזה עוברים הלאה אז ה ההבדל? או למשל שאת חושבת שבגלל מגבלת המקום לא יכלת לשאול או לקבל הסבר וכמו שאת רואה גם זה לא באמת מושפע מגורם חיצוני של הגבלת מקום כי אם תיארת תיאור מבודח של עמידתך מול המפל לא רק ביוטיוב של ריין אלה גם כאן, אז כשעניתי על זה איך איבדת על מה עניתי? לא רצית שאתייחס או לא הלכת לבדוק מה כתבת שהגבצתי עליו – אז לשם מה כתבת?

    נו, בסוף כן עניתי על חלק גדול. חבל זה במקום מה שרציתי לשים, אספתי מהממים של ריין ממש יהלומים, עומס או לא – רכשתי מיומנות כזו בגלל סוקי אחרי חודשים של התמודדות, שכבר בלי שום בעייה זיהיתי כמעט כל השירים כולל שמות תרגומים מה שיש ולא מזיז לי אם הכיתוב אסיאתי חח חתיכת אימון סוקי עשה לי. זה לא בלי סוף שירים כמו סוקי אבל יש המון זה הרבה מאוד שנים שהוא פעיל רק שלא בקצב החייזרי של סוקי שהיו כאמור שנים של שני אלבומים זה כשבועיים-שלושה לשיר לא הגיוני אבל ריין מבשל הרבה יותר בגלל הריקודים המורכבים. כמות כזו ביום-יומיים השתלטתי בכ"ז. זה גם לא השפעה רגשית כשל סוקי שחודר קודם כל לנשמה גם כשחושבים שזה רק למוח כי לשם הוא מכוון למרות שאומר או רוצה להביא רק הנאה. אבל עדיין, יווארדי איזה תענוג איזו רמה איזה מלך ריין! לאחר שתופס מלוא הקשב כבר שירים אחרים שקודם עברו לייד האוזן תופסים חזק! ממש!

    ** בכ"ז דוקא דוגמה טובה לכל התגובה הזו שלך כי רק קראת שוב וכבר הבנת. אבל למה צריך דוגמה כשאת כבר יודעת שהגבת ספונטני? לצד מאמץ להבין את בכ"ז במוד ספונטני. כל מילה לעקוב את שואלת איפה כשכתוב בדיוק עם המילים האלה בתגובתי על אותו דבר בדיוק בתגובתי לפני כן. זה קרא אכבר לסבך בריבוע כי עכשיו באמת אין איך לנסח דבר כזה בבירור. הבלוג יפה מאוד הנה ניסחת ממך וחסכת לעצמך להבין ממני רואה איזה הקלה? טעות אחת שהבהרתי ונשאבת בכ"ז כי אמרתי לא התכנים עצמם ושוב נתפשת עליהם אבל אנחנו לא רובוטים הבנת אותי טוב מאוד רק שעובדה שהיה ברור גם קודם – סתם שאלת סתם עניתי ועוד יותר סתם ענית שצדקתי. השפה הזו רק לחדד את הנקודה אל תיפגעי. מה שניתן לכתוב מבודח אני אשתדל. אז פיקים ופאנפיקים ממש לא מעניין. מה אוסיף עכשיו בקלי קלות? רק שתראי את אורך הפוסטים גם של אורחים, את ההזמנה לכל מי שרוצה לכתוב, את התגובות הנלהבות לעומת המגעילה שכתבה שמלל רב מייאש, את זה שאיש לא מנהל בדיוק כמו כאן כבר שנים ושוב בדיוק כמו כאן אין אפילו "צור קשר" ושום זיהוי של מי זה. שירות לציבור נטו מכל הלב וחסל. וזה אותו ממשק כמו כאן. מתחילה להבין (לא בכוח, בטבעי אם זה בא) לאן פניי מועדות?
    והנה לך איכס. ברמות. בלי שאסביר. תביני עכשיו או ייפול לך האסימון מתי שייפול, רחמים עלייך אם תרגישי כמוני. עדיף שתחסמי הבנה בכוח, מאשר שתביני למה כזה איכס נהייה לי… אין ידע אין דאגות (לא אמרתי שכל! אל תתחילי איתי שוב שולה!) ואת לא רוצה להבין שכבר צוברת ידע.

    לא לענות ספונטני. גם לקרוא רק כשיכולה. רק ככה זה עובד לך. כלום לא בכוח! לא לי ובטח שלא לך ששם נראלי הבעייה שלך בעיקר. את לא רואה שאמרתי משהו על זה שלא קראת ועוד יותר טוב ששיתפת שאדע על בטוח אם כי ברור לי שאם אין תגובה לא קראת כי התכנים ששמתי לא יותירו אותך אדישה חח

    אהבתי

  15. אם לא זוכרת שם שיר/סדרה, כמו שקורה לי כשמשהו מתחשק או נחוץ לי, כרגע כבר פחות משנה מוסיקה או נתונים כל עוד זה סרטון, עליי לזכור כותרת ועד שלא תייגתי כמו שהצעתי לך במועדפים פשוט התחרפנתי בלי סוף. ועדיין באימון להצליח. כך עלייך לזכור שם שיר (שלי אין בעייה אפילו מצליל שעולה לי בראש ומדגדג תוך רגע אזכור שזה מדהים כמה התחברתי אליו!) אז הבאתי דוגמה מהקושי בסרטוני נתונים, מקווה שלא בילבל אותך). אל תרחיבי בטכני כמו בחוויות מתכנים. זה מסבך וגורם גם לי להרחיב כשגם ככה להסביר תמיד צריך בהרחבה.

    לאור העובדה שאת מדברת על להשתמש בדיוידי לחיתוכים אפשר להתחיל עוד לפני שתעני על הנייד. ההסבר ל"פלייליסט" מקבצים על המחשב (שימי לב למירכאות זה רק שם למקבץ האזנה אוקיי?) נמצא בדף השאלות בכותרת כמו תמיד אצלי, ייעודית: "טיפ לצפייה רציפה". חפשי בדפים הראשונים (מהסוף נראלי עדיף). זה לסדרות אינטרנט בעקרון רק כי חשבתי שיעלה הצורך למישהו כמו שלי עלה. אבל תאמצי לצרכייך כי זה אותו דבר. כמובן תתעלמי מההרחבה על ההורדה ואיך זה מסתדר אני מקווה שהיית עושה את זה לבד ומיותר שהוספתי כי אני בשאיפה שתתרגלי לקבל מידע ולהיות עצמאית במקום לטבוע בכל האפשרויות בכתב. מצד אחד את לא שואלת משהו כמו מה זה לופ שכל הזמן שיתפתי כשברור לך שאם שיתפתי זה אור להיות מובן, חווייתי. מצד שני שואלת מייד במקום לחבר דברים שחייבים להתאמץ להתחבר. שוב אחזור על זה, שלכתוב "מדריך" זה ממש בלתי אפשרי. לזה יש אינטרנט ואין היום דבר שלא קיים. לא הפניתי אותך לשם כי חבל על המאמץ ללמוד דברים אם אין צורך.

    אין שום בעייה ביוטיוב! את כנראה הולכת על קבצי שמע איכותיים שזה בעייה או לוחצת על משו שגוי (ניחוש שלי – עבר פרק זמן משמעותי מאז שהורדת הרבה עד שניסית והשתנה? במחשבה שנייה מה ניחוש? בול פגעתי עכשיו נזכרתי שהתנתקת ממוסיקה לתקופה… אני טועה בכ"ז?). תעלי לדרייב* שהשתמשת לפרקים ההם ושלחי לי קישור – צילום מסך בכל שלב, מה לוחצת מה מקבלת (יודעת איך לעשות צילום מסך? מה שבטח ראית באחד האתרים שתמיד עונים לשלוח צילום מסך ויסייעו לפי זה? אבל בגלל שזה ציבורי פה את צריכה גם למחוק את החלק העליון) רק תשובה כן/לא. בלי קשר אמרנו אחד אחד כל פעם אז לא לערבב, תגיעי רק למצב שאת מבצעת, לא משנה כרגע איזה שירים, אח"כ נטפל בהורדות, לא לערבב! זה כאילו צריך להזכיר לך את ההתחלה ממש – תני לי לכוון אותך? גם בקצב…
    *במחשבה שלישית: תיכנסי לקישור הזה

    זה מה שקורה/קרה בעבר כשביקשת להוריד ולא "חזר למסך השיר" הביא אותך לכאן, נכון? השארתי בכוונה שתראי את השלבים של המחשבה ולא ערכתי מחדש. תדביקי את כל כתובת הסרטון המבוקש להורדה כולה. כל עוד הוא לא חדש יחסית לא אמורה להיות בעייה וכל מה ששמתי של סוקי ניתן להורדה כמעט. 99% ויותר.
    הרגע הורדתי את הקישור הראשון שטענת שלא עובד. מתחכמת את! שיבשת אותו בטח שלא יעבוד! גשי למה ששמתי ולא להתחכמות שלך באמת צריך להסביר כזה דבר? הקישור הוא יחידה מובנית את לא יכולה לשחק איתו להעתיק חלקים ולחבר כאוות נפשך ממתי את לא צובעת את כולו אם לא מסתמן בדאבל קליק שזה רובם?! בשני תמצאי בעצמך מה עשית אין טעם שאנחש עולם לא שמתי קישור תא תקין תמיד בדקתי ופעם אחת כשטעיתי במשו הודעתי מייד אז בבקשה, אותו דבר תעשי תבדקי את עצמך (לנסות כמה פעמים אחזור על עצמי, זה לא הפתרון. עושים אותה טעות פשוט שוב בטוח שלא חידשתי לך. כל הבעיות והקשיים מוכרים לי ל בשרי את לא יכולה למכור לי מה שמוכרת לעצמך שלך קשה ולי קל. להיפך תלמדי לנצל לטובתך את זה שמוכר לי הכל כי את כל השטויות כבר עשיתי בעצמי אבל לא מול מישהו אחר, התבחבשתי לבד קודם. מגאונים לא תקבלי תשובות ברורות לעולם! מה הם יודעים על קושי? בקיצור אין לך "פטור" ולא תירוצים)

    נא לכתוב לי עם מרווחים בין נושאים. גם בלי מרווחים בכלל גם בלי מעבר שורה אפילו ואם מיספרת איך בעיין את לא מרחמת עליי כשתקעת מספרים בתוך הרצף במקום במקום הטבעי והמקובל? מה שהיה מאילוצים איפה שהיה נראה ככה, עוד נכנס בעיין בכתב פיצי ועד עשר שורות, נכון? תרחמי עליי?

    אהבתי

  16. https://en.savefrom.net/ נעלם לא ברור למה ושוב ניסיתי ונעלם כשהיה רק הקישור

    לא פירטת על לאיזה פסטיבל לא מצאת חלק שני. זה? p661az8O0-Q לא שמתי ומכיל קישור לחלק השני wGZmIqYh6so

    בכללי ריין משאיר אותי בלי אוויר וגעגוע עז לסוקי שלא התנתקתי מרגע שנפלתי ממנו באמת ועד עכשיו בשביל כלום לכ"כ הרבה זמן. אם לא יכלתי טכנית להאזין יש לי פלייליסט בראש על אוטומט. אבל מיקוד בסרטוני מוסיקה אי אפשר גם את זה. ממש חסר לי כמו סם אבל לא הצלחתי לסגור לשוניות לאח"כ זה מזכיר לי את התיאור שלך לשפגט והתרחקות מסוקי כמו בספינה ששטה אבל לי אין בדיוק בחירה. ריין מרתק אותי למסך ולהאזנה כמו שרק שירי סוקי עשו לי מלחמות שליטה על הקשב שלי ביניהם ואין לי יכולת להשתחרר מחשש שהסרטונים ייעלמו לי כמו תמיד מה שקרה.

    עילוי שבעילויים וריקוד בכלל לא רק כמו שראינו במגרש ואח"כ, אלה הופעות בסגנון חופשי, כמו סוקי אני רואה רק ב 2018 כאילו עבר איזו מטאמורפוזה, והחיבור לקהל. ואפילו ביצוע של השיר מסטאר טינג שממש מתחרה בשל סוקי כשהיה גוזל ודווקא ב- 2009 ריין יותר משחק אותה ילד ומוסיף שדרוגים לריקוד הפשוט ביותר הזה שזה היה הקסם שלו אבל לא מקלקל כלום כמו קוסם, וחובר לקהל יותר מסוקי, ו…. ו…. ו…. משאיר אותי בהלם oGntMldnjjw

    לא אכל לי את הראש ולא את הלב, אבל מרתק בעניין בלתי פוסק ואני בתחושת אומללות אמיתית שלא לעניין עכשיו לפתוח משו של סוקי שעוד ליווה אותי ברקע בתחילת ההתנהלות מול המפל הזה אבל נופלים עליי עוד ועוד שדורשים קשב מלא כשלעצמם ועוד כדי להבדיל ולזהות כמה שדומים קצת זה לזה אבל כה שונים… שוב לא התכוונתי רק רציתי לשים כמה סרטונים… מרוב לשוניות פתוחות כבר אי אפשר לנוע ביניהן (קרה לך? רוצה ממני ייעוץ לייעול? בטוחה? ממש? זה נראה שזה יהיה משו כמו נאה דורש לא נאה מקיים… אבל לפחות אולי תביני מהתיאורים הללו שאני הבנתי אותך אז יצא לנו משו? נראה לי צ'יק צ'אק אסיים זה רק לסגור לשוניות וזה לא נגמר קופצים עוד! הידיעה שלא ישובו להופיע כרצוני וזה מנסיון מאוד מר ועוד משהו שנחשף היום שבכלל לא ברור לי איך יכול להיות עוד במרתף של סוקי מתחבא …

    הקושי הוא לתייג בלי להתברבר בתוכם כי כאלה מעניינים, להניח לזה אין לי בעייה אבל לדרוך על סרטון כדי לתייג כן שותה אותי פנימה. הדבר היחיד ששונה הוא שמה שלקח לי חודשים אצל סוקי פה מהיר מאוד כי למדתי כל השיטות מיידית לזהות ולא להתבלבל גם אם הכיתוב אסיאתי גם אם נשמע קצת דומה. בכ"ז זה פרוייקט שחודשים התעסקתי,

    לא תאהבי את התשובה שעניתי על הטכני אבל זה סוג של  PERMISSION TO SPEAK FREELY PLEASE

    =שירים=

    The Best Present הסרטון מסובב את הראש ליטרלי  _s5JQkJ6t6I  זה השיר שאמרתי שלא אהבתי בכלל בהפקת PSY אבל מייד הוספתי שברור לי שזה בגלל הסתימה במוח מההצפה בריקודים הקצביים שלא ראיתי כאלה מעודי וזה לא שאני קלולס יש לי מושג מהו ריקוד שווה מקצועי/אחר. כמו שאמרתי לא יכלתי לעבד בכלל משהו איטי מריין ובעיקר לא הריקוד זה היה כמו סלואו מושן של נגיד פרק צפייה שממש לא כיף. ואז ציינתי גם שבהמשך הערכתי שזה יבוא והנה לא לקח לי יותר מדיי זמן להתעשת כבר קודם שמתי רק אודיו עם הסרטון שהוא עם אשתו. קטעי לייב וצחוקים BfhWsjvzoFI lT6rPUcCw7g טיפה מייקינג oQ5IYqrNh9k וראיון VKoiFkr9Big אבל לא אסכים לגמרי לפתיח שהפוינט הוא הכוריאוגרפייה אלה שהושקע בה או שהפוינט — שלה — הוא כזה וכזה. כי עובדה קיימת ששמתי רק מהשיר לפני שפגשתי אותה שוב. יש לציין שכנראה לא את הסרטון הזה יצא לי לראות פעם ראשונה או שלא הספקתי לראות כלום ממה שבכ"ז לא נראה לי הגיוני שלא היה מושך אותי להמשיך. וסרטון שנראה מתכנית שנקראת "שיר בשבילך" BQLKaj3PiNw

    oUAqKzn2C1s LOVE STORY עילוי שבעילויים אמרתי כבר?
    (פונטיקה = סראנג היאגי) זה שתפס לך את הקשב עד הסוף פעם ראשונה כמו שחשבתי – כאן בביצוע נוסף מטריף באותה מידה. גירסה אנגלית – לא תרגום המקור jaxvGSza10o
    לא להתבלבל עם שם דומה וגם שיר דומה כשלא מכירים – התבלבלתי תו"כ כתיבה כבר כמה פעמים. שמו LOVE SONG – נדן אוטוקה כמו שכתבתי ליידו קודם כפונטיקה. עוד אחר לא להתבלבל בשמות הוא LOVE LETTER שזה מה ששמתי ראשון שלא היה זה שהתכוונתי להדגמה ראשונה של שירה עד הסוף.

    3lKNSxRVRfA   Love Letter_Familiar Face

    V1nu1VdoWJw  LOVE SONG  אודיו nPdNuZQyx-8 גירסה אנגלית, לא תרגום המקור C00BR1X0_pw וסרטון רשמי רשמתי ליידו "נדן אוטוקה" קודם. 

    JJtbOkh9dOg Goodbye ופרטים מלאים 8UQjZXmMleM
    HScipKXxJuM MOVE ON  ביפנית N4ndal779rQ
    95vibnaxlE4 (Live+MV) Cassiopeia
    mvwqGz9210k Friends  טוב אם היה שמץ ספק עם הכנפיים אז אין עכשיו. סוקי – ריין נתן לך כנפיים, הא?
    3olDmbS0s7Q  Hip Song  עוד לייב vhEkT3JObTA
    Bad Guy  עיבוד QWhJTgY77lM  Tango
    xuzvfUOr3sM  How To Avoid The Sun אנגלית
    I'm Coming אודיו אנגלית x4p2Wy3TL6M ft. Tablo
    dOOpBM-xbfc Instead of Saying Goodbye וממד כבוד Live in DC 7JSwSSNv0Ys
    zx0_XLqNGZM 30 SEXY
    IVBW7sI8IhY Full version Rainism MV

    C1qmIiSk-0s   Are you happy with my fame / Famous
    iRJdOX1Jas8  FREE WAY
    9D1K_aklz88  Only You + Touch Ya
    OTP6ZbyzlYg  Because of you
    5l7SNJHu604  MV   I DO   סרטון לייב 0etmYcYznA0
    TShLt2HSwsI  [ENG SUBBED]  Slowly
    ma9Kpv1ovQQ Even You 
    Len6U21STvI  Same
    N6pVB8lcYHY My Girl תרגום בפירוט הנוסף
    nwddpL9TCvY  I miss you 
    KIkcUcNOwV4  To You
    BmOoXFXtKCY   feat Dynamic Duo  Him and Me
    baSXtrzPTn0 feat. AI – Oh Yeah
    s_x4DRVEWIU  Don't stop
    rnbZeMvk7RQ  12 MV Acoustic Ver  September
    NJ4PGic1IXo Marilyn Monroe
    8I2ptH5l4No  I believe I can fly מיקס לייב+חזרות KGD-vAgDcuw LYRICS
    Jbb8YYxaDcg  Treasure

    TeFdTlXxkqg 8:26 GANG המיקום שציינתי או כל התקשורת עם הקהל? זה עוד כלום מה שהוא עושה אחרת לחלוטין ב 2018 כאילו עבר מטאמורפוזה, ראיתי כאלה כמויות שאין הרבה סיכוי שהיה משהו כזה קודם עם הקהל. ולא כאן הכוונה אלה הרבה יותר ולגמרי אחר. אודיו 8B8lFCJOerM 

    yoqGGM_scwU La Song  נראה מתכנית שיר בשבילך ורק לוודא שלא מתפספס ביצוע ההיפך ממחוייט/מלוטש JJFyssMeGb8)

    lf8xjfNbJsg  In my Bed באמת חיכיתי לראות אותו קצת במיים. אני לא מצפה כשיו שישפוך על עצמו בקבוקים שלמים חח או יתקין מזרקות ענק על הבמה למרות שסוקי מציב אתגר בתחום, גם לא שירקוד בכמו גיגית/בריכה/שלולית ענקית כמו JJ אז אסתפק לפחות בינתיים בתזכורת למה שנראה כמו שלולית בשנת בצורת, זה בכ"ז קוריאה המשופעת במשקעים, יכל למצוא משו יותר רציני, לא? חח אמשיך לקוות אולי עוד נזכה לראות…

    =כל מני=

    SketchBook  KMr3fBpUyQ0 לא רשום אבל גם PRESENT כאן
    I4Dk-w3ndzU GHe38ds3Sj4 -9SdQIP0Nos  d5FSPlxCYHI שנים 2002-2004
    KM Music Festival ZH2a9bSqb_k
    BDZ4ReW9SVk יו יו יו יואו גרסת ריין – עוד "פסטיבל" אבל אחר. בתכלית
    8xLCpu7HUXg  לתוך הקהל. וואי השיר הזה עושה לי עוד יותר געגוע לסוקי 😦
    I4Dk-w3ndzU  U9h4fZJecM0 היה כבר יו יו יו יואו אז זה יהיה וואי וואי?  
    gZeuHGG7u9A  עוד MJ DANCE פיסה קטנה ושונה
    FXeysjFDDuE סלסה ועב"מ – לא חייזר, עב"מ!
    dhvaJ3QdcIs מכה של רקדן אמרת מתי? KuFf79-wKsI
    Yy64aqMnxrE חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    jPgzqEJ3uJg  שנים 1998 2002 – וגם 1999 vQVJeu69LX8
    k_zSpBokUF8 הופעה שלמה 2018
    Workmates talk about Raings_lSO7C9Bg    
    6S5riBu4v7s פחות מדקה ולא אגלה מה יש שם חח

    מההופעה מהסרטון הראשון לעיל של LOVE SONG קטעים נוספים, הוא לבד על הבמה, מתקשר עם הקהל הרבה מאוד והקהל מעורב ומשתתף בכל. הכל בסגנון חופשי YaL-G_vtEIA   FQbR6LtKHhU ובכלל 2018 גם בהופעה אחרת אותה גישה מול הקהל OKxAABd9T58 DPSmv8Q414U

    פלייליסט youtube.com/playlist?list=PLByVIopgLesuDlVjzOZD1fN_0aHrplQER
    youtube.com/channel/UCxXgIeE5hxWxHG6dz9Scg2w RAIN's Official Channel

    אהבתי

  17. מציעה ומבקשת כתבי מייל. את יודעת איפה הוא.
    אפילו שימי נקודה. בלי לכתוב כלום.שאוכל לחזור אליך.
    הגיע הזמן למשהו ישיר יותר ופשוט. שאפשרי במייל ולא אפשרי כאן או שם.
    זה לא צריך להחליף את המקומות הקיימים
    אבל זה מחויב מציאות למצבי הבהרות מסוימות.

    מביך מידי הרצונות מול היכולת .
    ותמונת המצב שגדלה עם הזמן
    של הסתבכות בהבנת שאלות/ תשובות/ניסוחים/ יכולת הכלה/ ותגובה
    כשרצונך הטוב מוציא ממך עוד ועוד ניסיונות להבהיר ולתקשר
    ולהוסיף עוד ועוד מהשפע הנפלא שמצוי ברשת
    כמו דולת פנינים ודגים מהים בסרטים
    מביאה כמו אוכל לשולחן.

    ביודעך טוב מאוד שהטעמים שלנו מאוד קרובים
    ושאעוף על הכלללל
    ושכבר אין צורך לשאול כן /לא
    אלא רק איך היה לך
    והתגובה המתבקשת כמו עם אוכל, היה טעים?
    מה אהבת. מה להוסיף/ לשנות
    משובשת עילגת או לא מגיעה כלל.
    כואב…
    תעצרי כאן..
    פוסט אחרון לא נכנסתי עדיין ולקודמו טיפה בהתחלה
    רק אומר שכבר הצלחתי לפתוח את שני ריין עם אשתו. ותודה

    כל השאר כבר לא משנה עכשיו
    בבקשה אפשרי לי גישה ישירה במייל.
    את לא צריכה לענות אם את מוכנה או לא ולמה
    פשוט שלחי ואראה שם או לא.
    תודה
    יום טוב

    אהבתי

  18. ברכות לבריאות ואהבת אמת.
    וכך לכל יקירינו מבית ומקוריאה
    מוקירה תודה על הכל יקרה
    אתחיל מעכשיו הכל לאט.

    אהבתי

  19. 10 ליטר מים. ואנחנו עוברות דברים דומים במקביל.
    ההנאה. הגילוי בשלבים. ההיתפסות.
    והתחושה של מזה איפה אני עכשיו?
    ….וגעגועים לסוק והבנות על השלכות.
    והתאורים החוויתיים שלך, מרגיש שאת מדברת אותי
    וכאילו מקשיבות יחד לדברים. מצחיק.

    ושירים שבתחילה עברו ליד האוזן התאהבתי משמיעה שניה.
    וכך גם הביצועים השונים לאותם שירים. שחיזקו.
    תביני. כל זה עוד לפני שפתחתי מה הבאת כאן
    ולגלות שלא השארת משהו חסר צפייה. נו במרכאות. אבל עדיין. וואו.
    שמכל מה ששתית ונשפכת, שפכת…חח

    ואני אעבור אחד אחד ואהנה בטוח גם
    רק לאט .כי הבן אדם שותה לי את הכרביים
    ולא מאפשרת לעצמי לתבוע יותר
    חוזרת לסוק כולל לרגע לבלאדות ונמרחת
    נהנית מאוד מהחיבור אז עם היצ'ול המטורף המתוק
    שממה שהבאת המשכתי הלאה לעוד שהיו שם.

    וצופה בסדרה שהכי מרחתי בחיי. שבועיים חצי סדרה
    ובימים האלה 20 דקות ביום. סדרה מעולה אבל מחזיקה אותך על השפיץ
    אז כמו שברור אם הכל בקצה, אז עדיף כבר מאחד לשני.חח

    ריין…" Instead of Saying Goodbye" ההה שיר. לא יעזור כלום.
    ולא בגלל שהסרטון הראשון איתו היה עם השיר הזה, שתפס אז מסתבר חזק בקוריאה,
    ועכשיו זה זה שהיית בהלם ממנו. oGntMldnjjw תיאור מדוייק אחרי הראשון שהייתי המומה לגמרי.
    מאז 26.12 שהכנסת אותו, הוא בפראנט של והמוח טוחן נונסטופ כמובן גם ללא האזנה..
    אז זזה ממנו, רק בשביל לחזור שוב ולהשתגע..חח דבוק. זהו.

    אהבתי

  20. טוב שלא אלכוהול (סוקי) שמעיף את הראש לגמרי ואין לך בהתחלה או יותר נכון לי כי את התחברת הרבה יותר מהר ממני לסוקי – יכולת להבין מה הסיבה כשאצל ריין זה מאוד ברור הוא סופר מקצוען אז הסיבה פשוטה – מתת אל כשרון+שנים על שנים של עבודה מפרכת. אין שאלה הכל ברור מול העיניים לא צריך חוש שישי ולא חייזרי גם אם הריקוד שלו לגמרי עב"ם לפעמים חח

    Mg1jcNarzQk חח הצחקתי אני הפעם – כמה בורות יש לנו, JYP כמו PSY ענקי התעשייה הזו ושניהם כשרון נטו בלי ניתוחים פלסטיים למרות…. מתברר שהוא לא פחות ולא פחות מהמורה של ריין ומי שגילה אותו. לא בדקתי אבל אפשר להבין כשרואים מידע בתגובות שאין סיבה שיהיה שגוי. אניווי Ezqn0DV3dqk איזה ריקוד חמוד שונה ויצירתי. עבודת רגליים במיטבה שרוב הסרטון מסתכלים על הרצפה כמו בסטפס חח _gBWg3tVqf0 יש עוד וכל הביצועים יפים. בכולם אוטומטית אני רק על עבודת הרגליים הסתכלתי. זה החלק היפה…
    לא חוכמה לבקר את החברה הקוריאנית כשרואים שהם לא סוגדים רק ליופי ואנחנו מושפעים בעצמנו גם אם לא נודה בזה! הם סוגדים הרבה יותר לכשרון ובכל גיל! הם צרכני תרבות ותמיד היו גם לפני ה"צמיחה הכלכלית" שלהם (הגעתי עד שנות ה- 70 לא זכור לי אם כתבתי כבר. למה? ברור שבגלל סוקי אבל בעיקר בגלל הקשישה בשיר הצ'ינגויה איזו שאקלית זאתי וואי וואי).

    PSY שווה לראות הופעות שלו אפילו ברפרוף ובחטף רק לקפץ על סרטונים כדי לראות מה זה תקשורת עם קהל ומה זה כריזמה כשאין לך מתת אל שיש לאיידולים. מה שסוקי עשה שונה לא בוחנים מול כאלה ענקים אלה זה מול מה שרווח בקרב האיידולים והשחקנים והאמת שגם ריין עשה משהו בדיוק אותו דבר וחלק שונה אבל גם אליו לא מתייחסים כשבוחנים את סוקי כי למרות שהוא מבוגר ממנו רק ב- 5 שנים, ב"חיי איידול" זה המון, נחשב ל"דור", כאילו כזה…וכי גם אם לריין יותר קהל ופרץ לאמריקה ואירופה, הוא לא תופעה חברתית מה שאך ורק סוקי יצר. הובהר באחד הסרטונים שמתישהו אולי תתרשתי על זה כי לא יכלת לקלוט כל הפרטים גם אם צפית – או שזה יעלה עם ציון מיקום מדוייק אם וכאשר יהיה לזה איפה לעלות כחלק מההתבוננות בתהליכים שלו וסביבו.

    לעניין הקייפופ כולו שהעלית את והעלו אחרים פה ושם, כמה פעמים הפניתי אותך לדיונים בפרודיוס וברור לי שלא צפית ומה הסיבות כמו שברור לי שלו צפית ריין אולי היה זוכה אצלך לבחינה מחודשת כבר אז. בהנחה שבכלל ידעת שהוא הנחה, זה לא כמו לראות. מלך הקייפופ הוא מלך הקייפופ. ובעוד אנו תוהים איך איש לא קולט מה זה סוקי, לא קלטנו מה זה ריין. אזניים ערלות מול ידיעה ברורה שמובר בנסיך בלתי מעורער? לנו עצמנו אזניים ערלות ולא שלא ידענו שריין נחשב למלך הקייפופ. לבטח גם את ידעת. נכון שלא כל מה שכולם אוהבים ולא לפי הצלחה בינלאומית זה עובד ונכון שתמיד התעסקתי עם הפחות מוכר. אבל מדובר בפחות מוכר לנו! קוריאנים גדלו על כל הממתקים האחרונים שהבאתי מסוקי וריין! בדיוק כמו הסדרות הישנות שמראות היטב את צמיחת השחקנים שהיום הם השלאגרים. למה נתוני הרייטינג בקוריאה משמשים בסיס לצרכני צפייה מחוץ לקוריאה, דבר דיי מפתיע כשמדובר במוצר שהוחלט שהוא "ייצוא", לא?

    אהבתי

  21. כמו שלא דמיינה ורד בחלומות הכי פרועים שלה Ejz8JylzefI

    אבל מה קורה כשבמקום להכין פוסט מטריף על ריין שאם ורד ביקשה שאדמיין חתול עייף שרודף אחרי הזנב שלו אז זה תכנית הפעלה ללא אפשרות עצירה של מכונת הכביסה בה נרדם החתול… אבל כל פעם מחדש אין איך לסיים או אם סיימתי אני מול לשבור את הראש איך לענות למה שלא צריך לעלות בכלל?!

    אהבתי

  22. והקביעה מראש לגבי ליטוק הרשיתי לעצמי לאמר בלי שיש לי מושג קלוש מה הוא עושה יש לי רק פחות מקלוש כי כשהתחלתי עם זה ריין התפרץ כמפל הניאגרה בערך, בלי שבכלל התכוונו להגיע אליו. בשנייה שהוא נכנס בדלת הוא התפוצץ לכל הכיוונים כי המקומות מהם הגענו אליו פתחו מה שבשום מקרה אחר לא היה נפתח.

    לא פעם חיפשתי עליו לא עלה כלום מעניין! וחיפשתי יזום באמת! ידעתי שנחשב למלך והרי ראיתי איך סוקי דיבר עליו וידעתי שסוקי מקבל השארה רק מהבסט אוף דה בסט אבל לא הבנתי את מלוא משמעות העניין. רחוק מזה. לגבי ריין ספציפית בגלל שלא מצאתי כלום שממש עובר סף שכבר מאוד גבוה אחרי אינספור עילויים שהתגלו, פשוט הנחתי שזה עניין הייונגי שכזה בין גברים, כאילו סוקי היה מת שריין יהיה ההיונג שלו ולא ממש סגידה מקצועית שמתברר שאין איידול שלא מתחרפן בהופעה של ריין. או איידולית. כולם ינקו אותו וגדלו עליו!

    כולם ללא יוצא מהכלל! ריין לגמרי המלך הבלתי מעורער, היה כשהיו פיצים וממשיך להיות גם ממש עכשיו במחצית השנייה של 2019  ואולי גם אחרי שעוד לא ראיתי, הופיע וכל פעם הוא משנה הכל בזירה וטורף את הקלפים מחדש! ריין, פנים רבות לו מתברר, והפוסט שהכנתי "מכבס" את מי שיקרא כי זורק כל רגע לתקופה אחרת ועיסוק אחר או סגנון אחרים לחלוטין! מגוזל מתוק ותמים (נו, גם ריין היה פעם גוזל הוא לא נולד מלך…) , דרך מה שכבר יותר מכירים שזה רקדן עילוי אבל כולל גם סופר רגיש ולא רק בקצביים, זמר עילוי ממש זמר נשמה אבל לא טעיתי גם מי שליווה אותו מהתחלה אומר שקפץ כמה רמות רק לאחרונה בשירתו ועד ללוליין של ממש וגם משוחרר (חשבנו שרק מהוקצע) ומצחיק בטירוף, יותר נכון מטורףףףף מוחלט!

    מה גרם לי להכנס לבדוק? סרטון PRESENT סטייל לבן וצבעי הקשת + נוסף סטייל GRIM-RIPPER לאורכו וכן הפריימים האחרונים שבזה האחרון (מי ראה זיקית תו"כ שמחליפה צבעיה?)+בערך בתחילת רבע/שליש אחרון של INSTEAD OF SAYING GOODBYE הבלתי נתפס משנת 2009 כשהוא לשני רגעים קצרים מדיי ממש הופך ל CARTOON ובאמת דומה לפופאי כולל הפרצוף שכולו פה פעור שרק CARTOONS או ג'ים קארי יודעים לעשות, כך חשבתי… הלוואי ואפגוש צילום תקריב של הדבר הזה כי באותו סרטון אין. אז בדקתי… ולא הצטערתי על העבודה! הבחור פשוט הזוי!

    פוסט שלם על ריין שיטמטם גם את המטומטמים ממילא ויטביע גם את מי שכבר התחיל בתהליך דארוויני של גידול זימים כי מתחיל להיות בעייתי לצוף עם אף מעל המיים או לעלות לקחת אוויר. וזה בלי חיבור רגשי עמוק כמו לסוקי שכל מה שהוא עושה מכוון ומחושב בדיוק לכך, נטו מהאמן והפרפורמר הענק הזה. 

    אהבתי

  23. ומגיבה לו . סרטון שממחיש את השפעתו.ורק מי שלא ראה עוד לא עשה פיפי במכנסיים. משהו לחזור אליו ברגעים של חוסר מוצא ללב ובכלל כשצריך לצחוק עד הגג
    וכפי שאמרת זה יום לדלג. אבל זה היחיד שפתחתי.

    אהבתי

כתיבת תגובה